۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲

پاسخ مجلسی‌ها به مسجد جامعی؛

حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها و کمیته المپیک بلامانع است

حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها و کمیته المپیک بلامانع است

طبق نظریه مشورتی معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی و اعلام رسمی به شورای شهر تهران، حضور اعضای این شورا در انتخابات فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک بلامانع است.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال استعلام صورت گرفته از طرف مسجد جامعی، رئیس شورای شهر تهران و علیرضا دبیر، این شورا در رابطه با حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک، امیدوار رضایی طی نامه‌ای با استناد به بررسی‌های صورت گرفته و نظریه مشورتی معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که حضور اعضای شورای شهر در انتخابات کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها بلامانع است.

این درحالی است که سازمان بازرسی کل کشور چندین بار به صورت رسمی اعلام کرده که اعضای شورای شهر برای حضور در انتخابات فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک با منع قانونی مواجه هستند. به همین دلیل بود که هادی ساعی و عباس جدیدی از حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو و کشتی بازماندند. 

نامه ای که از سوی امیدوار رضایی به ریاست شورای شهر تهران ارسال شده در 8 صفحه تنظیم شده و در آن به قوانین مربوط به تصدی یک شغل و شرایط حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک اشاره شده است.

کد خبر 2214928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha