۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

لیگ قهرمانان آسیا؛

حریف فولاد یک مهاجم لبنانی جذب کرد

حریف فولاد یک مهاجم لبنانی جذب کرد

تیم الفتح عربستان، حریف فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، یک مهاجم لبنانی به خدمت گرفت، بازیکنی که در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا، دروازه ایران را باز کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، "محمد حیدر" مهاجم ملی‌پوش لبنانی 24 ساله و عضو تیم الاتحاد عربستان، پس از اینکه فرصت چندان زیادی در نیم فصل اول لیگ برتر عربستان به وی نرسید، به تیم الفتح ملحق شد. قرارداد این بازیکن با الفتح، در آخرین ساعات نقل و انتقالات لیگ عربستان امضا شد و تا پایان فصل جاری اعتبار خواهد داشت. 

حیدر فصل گذشته در تیم الصفا لبنان بازی می‌کرد و با کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال لبنان، توپ طلای فوتبال این کشور را نیز از آن خود کرد.

این مهاجم لبنانی زننده تک گل لبنان در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت‌های آسیا بود که چند ماه پیش در بیروت برگزار شد. تیم ایران در آن بازی با نتیجه 4 بر یک به پیروزی دست یافت.

محمد حیدر پس از عقد قرارداد، از پیوستن به تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر عربستان ابراز خوشحالی کرد و گفت: "از اینکه به تیم الفتح که خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، پیوستم بسیار خوشحالم و تمام تلاشم را می‌کنم تا مهره موثری برای این تیم باشم."

به گزارش خبرنگار مهر، تیم الفتح عربستان در گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های فولاد خوزستان، بنیادکار ازبکستان و برنده پلی آف قرار دارد.

کد خبر 2214992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha