۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۳۰

کامرانی‌فر در گفتگو با مهر:

از انتخاب نشدن سخندان شوکه شدم/ اعتقادی به پارتی بازی ندارم

از انتخاب نشدن سخندان شوکه شدم/ اعتقادی به پارتی بازی ندارم

کمک داور کشورمان که به عنوان کمک داور ذخیره برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل انتخاب شد، گفت: از اینکه نام رضا سخندان برای حضور در جام جهانی حذف شد، شوکه شدم.

حسن کامرانی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اعلام اسامی داوران حاضر قضاوت کننده در جام جهانی 2014 برزیل، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم داوری ما متشکل از آقایان فغانی، سخندان و بنده درکنار اینکه 23-24 سال دوست و همکاریم، در 2 سال گذشته تلاش زیادی انجام دادیم و شبانه‌روز برای رسیدن به جام جهانی تلاش کردیم. 

وی اضافه کرد: خبری که از شما شنیدم، من را شکوکه کرد زیرا دوست داشتیم 3 نفره به جام جهانی برویم و ارزش ندارد بدون او در آن مسابقات شرکت کنیم. ای کاش یا سه نفرمان انتخاب می‌شدیم و یا اینکه انتخاب نمی‌شدیم. باور کنید اصلا این سفر به من نمی‌چسبد و حضور اینگونه در جام جهانی قشنگ نیست.

کمک داور کشورمان که پیشینه قضاوت در جام جهانی آفریقای جنوبی را هم دارد، ادامه داد: البته در 5 ماه باقی‌مانده، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. البته آرزو نمی‌کنیم داور و یا کمک داوری مصدوم شود تا جای او را بگیریم اما امیدواریم شرایطی ایجاد شود که تیم کامل داوری ایران در جام جهانی حضور یابد.

کامرانی‌فر با تاکید بر اینکه تمرینان آماده‌سازی را همچنان سه نفره و با حضور رضا سخندان انجام می‌دهد، در مورد حذف تیم داوری عربستان و خلیل الغمدی تاکید کرد: الغمدی یکی از داوران مطرح آسیا بوده که در 2 دوره جام جهانی قضاوت کرده است. حذف نام آنها نشان می‌دهد عملکرد تیم داوری ایران بسیار خوب بوده است.

در خصوص اینکه آیا ممکن است شیخ سلمان رئیس بحرینی AFC برای حضور تیم داوری بحرینی در بین 4 تیم برتر آسیا لابی کرده باشد، تصریح کرد: من پارتی بازی در داوری را اصلا قبول ندارم. وقتی ما انتخاب شدیم، پارتی بازی نبود که حالا قرار نگرفتن‌مان در فهرست داوران اصلی حاصل پارتی بازی باشد. فیفا و AFC به عملکرد داوران نگاه می‌کنند نه چنین مسائلی.

کمک داور کشورمان در پایان گفت: یک روز که فوتبال ایران در مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا چندین نماینده و برنده داشت می‌گفتند لابی صورت گرفته و امسال که هیچ ایرانی عنوان برترین‌های آسیا را کسب نکرد، می‌گویند لابی نشده است. باز هم تاکید می‌کنم من این مسائل را اصلا قبول ندارم.

اسامی تیم‌های داوری آسیا در جام جهانی به شرح زیر است:
1- راوشان ایرماتوف (داور) و عبدوخامیدلو رسولوف و باخادیر کوچکاروف (کمک‌ها) از ازبکستان
2- یوئیچی نیشیمورا (داور) و تورو ساگارا و توشی‌یوکی ناگی (کمک‌ها) از ژاپن
3- نواف شکرالله (بحرین) و یاسر خلیل عبدالله و ابراهیم مبارک صالح (کمک‌ها) از بحرین
4- بنجامین ویلیلمز (استرالیا) و ماتئو جیمز کریم و هاکان آناز) کمک‌ها از استرالیا

داور و کمک ذخیره: علیرضا فغانی (داور) و حسن کامرانی‌فر (کمک داور) از ایران

کد خبر 2215105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha