۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

نمایش 200 كاریكاتور و عكس در جشنواره تجسمی فجر

نمایش 200 كاریكاتور و عكس در جشنواره تجسمی فجر

هیات انتخاب رشته های كاریكاتور و عكاسی ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر 134 اثر كاریكاتور و 64 عكس از 61 هنرمند را برای جشنواره انتخاب كردند.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ از بین هشت هزار و 894 اثر رسیده به دبیرخانه 64 اثر از سوی هیات انتخاب برای جشنواره پذیرفته شد.

همچنین در بخش كاریكاتور از بین 845 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 134 اثر از 11 كاریكاتوریست ایرانی و خارجی به جشنواره راه یافت كه 97 اثر در بخش كارتون موضوعی با موضوع "هنر" و 97 اثر كاریكاتور چهره با موضوع "سیاستمداران  مطرح جهان" است.

رشته عكاسی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با موضوع "امید و شادی های زندگی" برگزار می شود و سیف الله صمدیان، محسن راستانی و عباس كوثری آثار را انتخاب كردند. انتخاب آثار رشته كاریكاتور در بخش كارتون موضوعی "هنر" را كامبیز درم بخش، مسعود ضیایی زردخشویی و بزرگمهر حسین پور و در بخش چهره با موضوع "سیاستمداران مطرح جهان" را جواد علیزاده، علیرضا پاكدل و نسرین عبدوشیخی بر عهده داشتند.

اسامی هنرمندان راه یافته به ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش بین‌المللی در رشته‌های تصویرسازی، پوستر،‌عكاسی و كاریكاتور در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir  اعلام شده است و انتخاب نهایی آثار بخش ملی ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی، سرامیك هنری و نگارگری هفته آینده انجام می‌شود.

ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، نگارگری، سرامیك هنری، مجسمه سازی و خوشنویسی)، بین‌الملل(عكاسی، پوستر، كاریكاتور و تصویرسازی، و بخش مكمل (فیلم مستند هنرهای تجسمی) 14 بهمن تا چهارم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2215126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha