۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۳۷

علی فتح‌الله‌زاده:

نظرسنجی نود همیشه به سود پرسپولیس است/ برخی کارها از دست ما خارج است

نظرسنجی نود همیشه به سود پرسپولیس است/ برخی کارها از دست ما خارج است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شاید برخی اتفاقاتی که طی روزهای گذشته در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رخ داد از دست من و آقای رویانیان خارج بود اما مهم این است که ما روابط نزدیک و دوستانه ای با هم داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده که عصر امروز چهارشنبه در محل تمرین استقلال حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه شرایط تیم ها برای برگزاری دیدار روز جمعه خوب است و بنده هم امروز به محل تمرین استقلال آمدم تا هم با بازیکنان و کادر فنی گفتگو کنیم و هم خبر خوش پرداخت بخشی از مطالبات را به بازیکنان بدهم.

وی در مورد حضورش در تمرین پرسپولیس و نقش صحبت های وزیر ورزش در نزدیک شدن رابطه دو باشگاه گفت: وزیر ورزش هم تذکر داده بودند که دو باشگاه از حاشیه ها دوری کنند و ما هم به خاطر اینکه به هواداران نشان دهیم که رابطه بسیار نزدیکی بین دو باشگاه وجود دارد در تمرین یکدیگر شرکت می کنیم تا فضای خوبی را قبل از دربی ایجاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مشکل مالی که برای بازیکنان پرسپولیس بوجود آمده است گفت: مشکلات مالی همیشه در کنار این دو باشگاه بوده و هست. ما هم این مشکلات را داشته ایم اما اطمینان دارم که سردار رویانیان این مشکلات را حل خواهد کرد.

فتح الله زاده با تاکید بر اینکه نباید در کار فرهنگی همدیگر را له کنیم به چاپ عکس دو بازیکن تیم استقلال در روزنامه پیروزی اشاره کرد و گفت: خود سردار رویانیان هم گفت که کار خوبی نبوده است. به هر حال ممکن است در مجموعه ای برخی اتفاقات رخ دهد که از دست بنده و آقای رویانیان خارج باشد. ما هم مشابه این عکس ها را در اختیار داشتیم اما نخواستیم با آبروی بازیکنی بازی شود. چند وقت پیش هم عکس هایی از بازیکنان پرسپولیس داشتیم که منتشر نکردیم. ما نباید به مسائل شخصی بازیکنان وارد شویم.

وی در مورد برنده دیدار روز جمعه و نظرسنجی برنامه نود که پرسپولیسی ها را برنده این دیدار معرفی کردند گفت: همیشه در نظرسنجی های فردوسی پور برنده می شود اما در زمین نتیجه دیگری رقم می خورد. فکر کنم خطوط پرسپولیسی ها بیشتر باز است! با این حال فکر می کنم نتیجه این بازی در زمین مشخص می شود و هر تیمی که از نظر روحی و روانی آماده تر باشد می تواند پیروز میدان باشد.

علی فتح الله زاده در مورد صحبت هایی که با بازیکنان استقلال در تمرین چهارشنبه انجام داده بود گفت: به بازیکنان گفتم که روی پرسپولیسی ها تبلیغ شده که آنها بهتر هستند . گفتم شما آتش زیر خاکستر هستید و روز جمعه باید آتش تان را نشان دهید.

کد خبر 2215375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha