۲۵ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۰۲

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

پالايشگاه نفت با ظرفيت بالا در گناوه ایجاد شود/ لزوم توسعه صنایع پائین‌دستی

پالايشگاه نفت با ظرفيت بالا در گناوه ایجاد شود/ لزوم توسعه صنایع پائین‌دستی

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: احداث يك پالايشگاه نفت با ظرفيت بالا در شهرستان گناوه ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان شهرستان گناوه با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند و به ارائه گزارش در خصوص تحولات صورت گرفته، پیشرفت‌ها و کمبودهای این شهرستان پرداختند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر عصر چهارشنبه در این دیدار ضمن تبريك به مناسبت ميلاد پيامبر اكرم(ص)، امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: نیاز است تا مسئولان شهرستان برای توسعه شهرستان با برنامه‌ريزي دقيق بسته توسعه‌اي گناوه را با همكاري نخبگان شهرستان گردآوري کنند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: این شهرستان از ديرباز داراي موقعيت ويژه و استراتژيك در حوزه خليج فارس بوده و در خصوص تجارت بندر گناوه يكي از بنادر مهم اين حوزه به شمار مي‌آيد.

نماينده ولي فقيه در استان بوشهر تاکید کرد: گناوه ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي بسيار بالايي دارد كه لازم است اين ظرفيت‌ها شناسايي شده و مسئولان برای ساماندهي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي شهرستان تلاش کنند.

ايجاد درمانگاه ها و بيمارستان هاي تخصصي و عمومي

وي ضمن اشاره به اينكه شهرستان گناوه يكي از قطب‌هاي تجارت در استان محسوب مي‌شود، متذکر شد: براي شهرستان گناوه وجود بازارهاي بين‌المللي، گمرك توانمند و مجهز به علم روز، بازارهاي مدرن، و شهرك‌هاي تجاري لازم و ضروري است.

صفایی‌بوشهری با اشاره به نياز به احداث يك پالايشگاه نفت با ظرفيت بالا در شهرستان گناوه بیان داشت: در گرو احداث پالايشگاه و پتروشيمي در شهرستان گناوه صنايع پايين دستي ايجاد خواهد شد كه براي استان به خصوص شهرستان گناوه اشتغال‌زايي و سودآوري فراوان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شهرستان گناوه در خصوص مبلمان و توسعه شهري نياز به تحول ويژه اي دارد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان گفت: برای خدمت رساني بهتر به مردم نياز به ايجاد درمانگاه‌ها و بيمارستان‌هاي تخصصي و عمومي بيشتري است.

کد خبر 2215528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha