۲۵ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۳۹

مولوی عبدالکریم علی بائی:

توحید و یگانگی خداوند محور وحدت مسلمانان است

توحید و یگانگی خداوند محور وحدت مسلمانان است

تایباد - خبرگزاری مهر: امام جمعه اهل سنت مشهد ریزه گفت: توحید و یگانگی خداوند محور وحدت و مبنای انسان مسلمانی است که به وحدت فرا خوانده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی عبدالکریم علی بائی عصر چهارشنبه در محفل انس با قرآن در مشهد ریزه تایباد به تبيين وحدت اسلامي پرداخت و اظهار کرد: محور و مبنايي كه انسان مسلمان به وحدت فرا خوانده مي شود توحيد و يگانگي خداوند و وجود پيامبر مكرم اسلام(ص) است.

امام جمعه اهل سنت مشهد ریزه با بيان اينكه اتحاد و يكپارچگي خود را حفظ كنيد افزود: شرايطي كه امروز براي جهان اسلام به وجود آمده به شدت مسلمانان را به وحدت و يكپارچگي فرا مي خواند چرا كه دشمن ما از زماني كه دين اسلام دين برتر عنوان شده سعي بر از بين بردن آن داشته و از هيچ تلاشي در اين راه دريغ نداشته است.

مولوی عبدالکریم علی بائی گفت: تا زمانيكه مسلمانان يد واحده باشند و به دين و آئين خداي متعال چنگ بزنند دشمن نمي تواند كاري بكند هر چند كه منتظر اختلاف افكني در اين صفوف واحده است.

در ادامه حجت‌الاسلام سجادي نژاد، رئيس اداره تبليغات اسلامي تايباد در سخناني به سيره و روش زندگاني پيامبر اعظم(ص) و رفتار و گفتار آن حضرت پرداخت و افزود: حضرت رسول الله(ص) اشرف مخلوقات عالم است و اين خُلق عظيم پيامبر (ص) بود كه بر تعداد مسلمانان افزود.
 

 

کد خبر 2215549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha