۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۰۹

گزارش تمرین آبی پوشان:

تشویق شدید مدیرعامل پرسپولیس/ تقاضای قاضی برای دریافت طلبش

تشویق شدید مدیرعامل پرسپولیس/ تقاضای قاضی برای دریافت طلبش

هواداران استقلال پس از حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین صبح امروز این تیم، به شدت او را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر ، آخرین تمرین استقلال قبل از رویارویی با پرسپولیس تحت الشعاع حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. محمد رویانیان که به اتفاق علی فتح‌الله‌زاده ساعت 11 صبح در کمپ استقلال حضور پیدا کرد، مورد تشویق شدید هواداران استقلال که در محل تمرین این تیم حضور داشتند، قرار گرفت.

حاشیه‌های دیگر این تمرین را در زیر می‌خوانید:
* 150 هواداری که صبح امروز در تمرین استقلال حضور داشتند، به شدت رویانیان و فتح‌الله‌زاده را تشویق کرده و از آنان خواستند همبستگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

* رویانیان پس از صحبتی که با خبرنگاران انجام داد و درد دل‌های فراوانی کرد، به سمت بازیکنان استقلال رفت و با آنان خوش و بش بسیار گرمی کرد.

* مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دیدن حنیف عمران‌زاده و مهرداد اولادی، دو تن از همشهری‌هایش، آنها را در آغوش گرفت و گفتگوی بسیار جالبی با آنان داشت.

* رویانیان پس از دیدن محمد قاضی که هنوز باشگاه پرسپولیس به این بازیکن بدهکار است، او را در آغوش گرفت و به او قول داد بعد از دربی نشستی با او خواهد گذاشت تا مشکل مالی او با پرسپولیس را حل کند. وی همچنین برای بازیکنان استقلال آرزوی موفقیت کرد و از خداوند برای آنان طلب سلامتی کرد.

* امیر قلعه‌نویی پس از چند دقیقه تاخیر در تمرین حضور پیدا کرد و احوالپرسی جالبی با مدیرعامل پرسپولیس انجام داد. سرمربی استقلال همچنین رویانیان را یکی از خوش تیپ‌ترین مدیران فوتبال کشور خواند. وی در ادامه رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را یک فرد متدین و اخلاق‌مدار خواند و از اینکه او در جمع استقلالی‌ها حضور پیدا کرده، بسیار تشکر کرد.

* رویانیان در خاتمه حضورش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی، عکسی به یادگار با مدیرعامل باشگاه، اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال گرفت و پس از حضور 30 دقیقه‌ای در کنار استقلالی‌ها، کمپ زنده یاد ناصر حجازی را ترک کرد.

* در بخشی از زمان حضور مدیرعامل پرسپولیس در کمپ استقلال، علی فتح‌الله‌زاده نیز ضمن تقدیر و تشکر از رویانیان در حضور خبرنگاران و عکاسان عنوان کرد که ساعت 14:30 به کمپ پرسپولیس می‌رود اما نمی‌داند که آیا سالم از آنجا خارج خواهد شد یا خیر؟

رویانیان در پایان با کنایه به علی فتح‌الله‌زاده گفت: من خیلی فوتبالی نیستم اما فکر کنم اگر شما در تمرینات ما حضور پیدا کنید به ترکیب پرسپولیس دست پیدا خواهید کرد.

* پس از خروج مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کمپ زنده یاد حجازی، قلعه نویی چند دقیقه‌ای را با بازیکنان به گفتگو نشست و از آنان خواست فردا با جدیت کامل مقابل پرسپولیس قرار گرفته و به یاد داشته باشند که هواداران بیشماری چه در ورزشگاه و چه در منازلشان چشم‌های خود را به ساق پای آنها دوخته‌اند تا بتوانند با ارائه یک بازی خوب و توام با نتیجه خوب، دل هواداران را شاد کنید.

* پس از صحبت‌های قلعه‌نویی، بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در قالب سه گروه به بازی آقاوسط پرداختند که سرمربی استقلال به همراه دیگر همکارانش با دقت تمام تمرین را زیر نظر داشته تا بازیکنان با آمادگی هر چه بیشتر فردا به مصاف پرسپولیس بروند.

کد خبر 2215755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha