۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰:۱۴

تنیس آزاد استرالیا 2014؛

حذف دل پوترو نخستین شوک را وارد کرد/ صعود یک ژاپنی به دور سوم

حذف دل پوترو نخستین شوک را وارد کرد/ صعود یک ژاپنی به دور سوم

دور دوم رقابتهای تنیس آزاد استرالیا در حالی به پایان رسید که تنیسور سرشناس آرژانتینی با حذف غیرمنتظره خود نخستین شوک را به این رقابتها وارد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم رقابتهای تنیس آزاد استرالیا، نخستین گرند اسلم سال 2014 عصر روز پنجشنبه در ملبورن به پایان رسید و چهره صعود کنندگان به مرحله سوم این مسابقات مشخص شد. در این بین حذف خوان مارتین دل پوترو نفر پنجم رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز المپیک لندن مهمترین اتفاق مسابقات امروز بود.

دل پوترو بعد از باخت اینگونه راکت خود را به زمین کوبید

این ورزشکار 25 ساله و 198 سانتیمتری در مصاف با روبرتو باتیستا نفر 62 جهان از اسپانیا ناباورانه 3 بر 2 شکست خورد و خیلی زود با نخستین گرند اسلم سال وداع کرد. دل پوترو ست‌های اول و سوم را با نتایج 6 بر 4 و 7 بر 5 از آن خود کرد وی در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب 6 بر 3، 6 بر 4 و 7 بر 5 مغلوب حریف خود شد.

امروز در میان صعود چهره‌ های نامداری چون نادال، فدرر و ماری حضور نیشی کوری ژاپنی هم جالب توجه بود. کئی نیشی کوری در دور دوم برابر دوسان لاجوویچ قرار گرفت و این بازیکن را در سه ست متوالی با نتایج 6 بر یک، 6 بر یک و 7 بر 6 پشت سر گذاشت تا به دور سوم راه یابد.

شادی نیشی کوری بعد از پیروزی مقابل لاجوویچ

در دیگر دیدارهای مهم جو ویلفرد تسونگا از فرانسه برابر توماس بلوچی 3 بر صفر برنده شد. گائل مونفیل دیگر تنیسور سرشناس اهل فرانسه هم برابر جک سوک از امریکا در سه ست به پیروزی دست یافت. تیموراز گاباشویلی از روسیه هم فرناندو ورداسکو اسپانیایی را 3 بر 2 از پیش روی برداشت.

کد خبر 2216005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha