۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۱۸

محمد صلصالی:

فرقی نمی‌کند چه کسی بازوبند را بر بازو ببندد/ استقلال را می‌بریم

فرقی نمی‌کند چه کسی بازوبند را بر بازو ببندد/ استقلال را می‌بریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فرقی نمی‌کند که در تیم ذوب‌آهن چه کسی بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد زیرا پیروزی تیم برای ما مهم‌تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صلصالی عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: به نظر من نیمه نخست این بازی کسل کننده بود و دو تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتند اما ذوب‌آهن در نیمه دوم بازی بسیار خوب ظاهر شد.

وی افزود: ما در 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی عملکرد خوبی داشته و توانستیم موقعیت‌هایی ایجاد کنیم که از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: زمین فولادشهر برای مسابقه شرایط خوبی نداشت اما به هر حال ما باید با این شرایط کنار بیاییم و وضعیت خود را بهبود بخشیم.

وی با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل استقلال تهران در جام حذفی گفت: به هر حال بازی با استقلال برای ما اهمیت بسیاری دارد و با توجه به اینکه ما در اصفهان این تیم را شکست داده‌ایم، می‌توانیم در دیدار حذفی نیز استقلال را ببریم.

صلصالی پیرامون بستن بازوبند کاپیتانی در بازی امروز خاطرنشان کرد: من از 5 سال پیش در ذوب‌آهن بازوبند را می‌بستم اما مدتی به من گفتند این بازوبند را نبند و در بازی قبل به من گفتند که این بازوبند را ببند.

وی اضافه کرد: در تیم ذوب‌آهن این مسائل مهم نیست و پیروزی تیم برایمان مهم‌تر است.

کد خبر 2216016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha