۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶

بیاتی‌نیا در گفتگو با مهر:

پیروزی مقابل استقلال، هدف ذوب‌آهن است/ به تصمیمات سرمربی احترام می‌گذارم

پیروزی مقابل استقلال، هدف ذوب‌آهن است/ به تصمیمات سرمربی احترام می‌گذارم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن به دنبال این است که در دیدار با استقلال تهران در جام حذفی به پیروزی برسد.

محسن بیاتی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی شب گذشته ذوب‌آهن مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این بازی بازی خوبی نبود و سرد و بی‌روح بود؛ زمین ما واقعا خوب نیست و کیفیت بازی را پائین می‌آورد.

وی افزود: فولاد بعد از بازی پرسپولیس خسته بود اما خوشحالم که امتیازات تقسیم شد و در این بازی متحمل شکست نشده و از حالت باخت و سرافکندگی بیرون آمدیم.

مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به گلزنی‌اش در بازی‌های اخیر تیم اصفهانی ادامه داد: خوشحالم که در این چند بازی اخیر برای تیمم مفید بودم و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم این زحمت بچه‌هاست.

وی افزود: ما سعی می‌کردیم بازی را مستقیم کنیم چون خط حمله فولاد بسیار قوی است بنابراین تلاش کردیم که پشت دفاع توپ بگیریم اما بازی کلاً دلچسب نبود.

بیاتی‌نیا پیرامون تعویضش در این مسابقه افزود: به هر حال این تصمیم سرمربی تیم ماست و ما به تصمیمات سرمربی و تاکتیک تیمی احترام می‌گذاریم؛ می‌خواستم رجب‌زاده سریع وارد زمین شود اما در لحظه تعویض دیدم که همه با مساوی راضی بودند بنابراین من نیز راضی بودم.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال در رقابت‌های جام حذفی گفت: امیدوارم که بتوانیم در جام حذفی مقابل استقلال به پیروزی برسیم و کاری کنیم که پیروزی این مسابقه را ازآن خود کنیم.

کد خبر 2216152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha