۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۵۶

تاج تاکید کرد:

کاش دربی برنده داشت/ تلاش کردیم صندلی‌های ورزشگاه خالی بماند!

کاش دربی برنده داشت/ تلاش کردیم صندلی‌های ورزشگاه خالی بماند!

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال می گوید کاش دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال برنده داشت و این مسابقه با نتیجه تساوی به اتمام نمی رسید. تاج همچنین می گوید حتی تیمی که در دربی شکست می خورد راضی زمین را ترک می کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج پس از پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در جمع خبرنگاران درباره نتیجه تساوی این مسابقه اظهار داشت: من هم دلم می خواست این بازی برنده داشته باشد ولی متاسفانه باز هم مساوی شد. من جلسه ای با علی دایی و امیر قلعه نویی داشتم و از صحبت های آنها بوی مساوی به مشامم نخورد و احساس کردم هر دو تیم به دنبال برد هستند ولی بازی به سمت مساوی رفت.

وی با بیان اینکه شرمنده تماشاگران شده است، گفت: تماشاگران ایران نشان دادند صرف نظر جایگاه دو تیم در جدول و همچنین صرف نظر از نتیجه برد و باخت به تیم خود توجه دارند و همیشه به ورزشگاه می آیند.

تاج در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی کنید نتیجه مساوی باعث دفع تماشاگران از ورزشگاه در بازیهای بعدی خواهد شد، گفت: کاش دربی برنده داشت، به نظرم حتی تیمی که می باخت راضی بود و به نفعش می شد!

رئیس سازمان فوتبال ایران همچنین درباره قضاوت سعید مظفری زاده داور دربی یادآور شد: من کارشناس داور نیستم ولی قضاوت مظفری زاده خوب بود.

تاج درباره خداحافظی مظفری زاده هم خاطرنشان کرد: او با من صحبت کرد و احتمالا در روزهای آینده جلسه ای هم با وی داشته باشیم ولی به هر حال ایشان می تواند برنامه های خودش را داشته باشد و نمی توان او را اجبار به ادامه قضاوت کنیم. او به ما اعلام کرده است که قصد دارد تحصیلاتش را ادامه بدهد و دکترا بخواند.

وی همچنین درباره خالی ماندن تعداد زیادی از صندلی های ورزشگاه آزادی در دربی و بدشکل بودن این سکوهای خالی از دوربین های تلویزیونی، تاکید کرد: سکوهایی که خالی بود جای افرادی بود که بلیت الکترونیکی خریده بودند ولی به ورزشگاه نیامدند. ما هم اجازه ندادیم کسی روی این صندلی های خالی بنشیند و تلاش کردیم این صندلی ها خالی بماند! تماشاگران فوتبال ایران باید بلیت الکترونیکی بخرند حتی اگر به ورزشگاه نیایند، ما باید به این سمت حرکت کنیم.

تاج در پایان درباره انتقادهای کرانچار از زمان برگزاری تیم های شهرستانی نسبت به بازیهای استقلال و پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: اگر شما جدول را ببینید متوجه می شوید که همه چیز در برنامه های لیگ رعایت شده است. لیگ ما باید تا بیستم فروردین 1393 تمام شود و باید به حرف کی روش هم گوش کنیم که می خواهد تیم ملی را در اختیار داشته باشد. ضمن اینکه ما محدودیت های زیادی مثل لغو پروازها و فاصله زیاد شهرها را هم باید در نظر بگیریم.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس بعد از ظهر روز جمعه در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی همانند سه دربی گذشته با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

کد خبر 2216372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha