۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۵۰

حمید استیلی:

این بازی هم مثل دربی‌های قبل با کیفیت نبود/ ترس از باخت بر کیفیت بازی تاثیر گذاشت

این بازی هم مثل دربی‌های قبل با کیفیت نبود/ ترس از باخت بر کیفیت بازی تاثیر گذاشت

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه دربی 78 نیز مانند دربی‌های قبل با کیفیت نبود گفت: به خاطر اینکه هر دو تیم از باخت می ترسند چنین نتایجی رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی پس از تساوی بدون گل تیم های استقلال و پرسپولیس در دربی 78، در خصوص این دیدار گفت: دربی هفتاد و هشتم نیز مثل بازی های قبل خوب و با کیفیت نبود و دلیل آن به ترس کادر فنی و بازیکنان دو تیم از باخت بر می گردد و این موضوع باعث می شود تا بازی بازیکنان هر دو تیم کیفیت لازم را نداشته باشند.

وی در همین خصوص افزود: حساسیت بازی بر روی بازیکنان دو تیم بویژه بازیکنان جوان آنها از نظر روانی نیز تاثیر می گذارد که نمونه آن حرکت پیام صادقیان در دقیقه 10 بازی و یا نحوه سانتر وی بر روی دروازه استقلال بود.

سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: اگر تعداد بازی های دو تیم استقلال و پرسپولیس در طی سال بیشتر شود طبیعی است که حساسیت چنین دیدار هایی پایین تر می آید ضمن اینکه وظیفه رسانه ها نیز این است که حساسیت دربی را کاهش دهند چون این حساسیت روی کیفیت بازی تاثیر می گذارد و در سالی که تیم ملی ما در جام جهانی حضور دارد نیاز داریم که سطح کیفی لیگ ما بالاتر رود.

کد خبر 2216404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha