۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷

حلمی در گفتگو با مهر:

توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی از اولویت‌های جدی است

توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی از اولویت‌های جدی است

مشهد – خبرگزاری مهر: نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان بزرگ با تاکید بر اینکه توسعه کیفی این دانشگاه در اولویت قرار دارد، گفت: این دانشگاه باید با سرعت و شتاب بیشتری در مسیر توسعه علمی حرکت کند.

عبدالمجید حلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر یکی از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی پرداختن به مسئله توسعه کیفی است زیرا این امر  نقش موثری در ارتقاء و رشد هر چه بیشتر این دانشگاه دارد.

رسیدن به افق های جهانی

وی ادامه داد: رسیدن به افق های جهانی نیز یکی دیگر از اهداف و برنامه هایی است که به صورت جدی و با نگاهی دغدغه مند دنبال می شود.

حلمی تصریح کرد: ارتقا دانشگاه آزاد اسلامی در ابعاد مختلف و توجه به کیفیت این دانشگاه موجب توسعه علمی و رشد و پیشرفت در حوزه علم می شود.

حمایت از تشکل های دانشجویی

نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای خراسان بزرگ با اشاره به حمایت از تشکل های دانشجویی یادآور شد: این تشکل ها به صورت جدی در دوران فعالیتم مورد حمایت قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: یکی از تلاش ها و اقدامات من و همکارانم این است که تمامی فعالیت های سیاسی سازمان یافته و قانونی دانشجویان مورد حمایت قرار بگیرد تا از این رهگذر شور و نشاط سیاسی بیشتری در دانشگاه آزاد حاکم باشد.

 

 

 

کد خبر 2216445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha