۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

مقدم:

مازندرانیها خونگرم و مهمان نواز هستند/ توجه پایتخت 3 به کشتی

مازندرانیها خونگرم و مهمان نواز هستند/ توجه پایتخت 3 به کشتی

سوادکوه - خبرگزاری مهر: کارگردان سریال پایتخت، مهمان نوازی و خونگرم بودن مازندرانیها را دلیل انتخاب استان برای ساخت این سریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس مقدم جمعه شب در بازدید استاندار و مسئولان استانی از پشت صحنه این سریال، از مازندرانیها به عنوان مردمان خونگرم، مهمان نواز و متدین یاد کرد.

وی با بیان اینکه مردم با دو مجموعه قبلی سریال پایتخت ارتباط خوبی برقرار کرده اند، از توجه به فرهنگ و آداب استان مازندران در این سریال خبر داد و گفت: در قسمت سوم به کشتی توجه خاصی شده است.

وی از مازندران به عنوان پایتخت کشتی جهان نام برد و گفت: به این ورزشی در سریال پایتخت 3 توجه اساسی شده زیرا این ورزش ریشه در استان دارد.

مقدم، زیباییهای استان و موسیقی محلی مازندران را از جمله ویژگیهای سریال پایتخت بیان و از حمایت مسئولان استان نیز تقدیر کرد.

به گزارش مهر، در قسمت اول سریال پایتخت قصه مهاجرت یک خانواده شمالی به تهران به تصویر کشیده شد و در قسمت دوم آن نیز، انتقال گلدسته از مازندران به جنوب کشور به نمایش درآمد و در قسمت سوم این سریال، توجه به ورزش کشتی مورد توجه قرار گرفته است.

محسن تنابنده، ریما رامین فر، مهران احمدی، علیرضا خمسه و ... از جمله بازیگران این سریال هستند که هم اکنون فیلمرداری آن در شهر شیرگاه استان مازندران در حال انجام است.

کد خبر 2216560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha