۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۴۷

حجت الاسلام خدایی:

وحدت ثمره تلاش حضرت پیامبر اکرم (ص) است

وحدت ثمره تلاش حضرت پیامبر اکرم (ص) است

زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، وحدت را ثمره تلاش پیامبر اکرم(ص) یاد کرد و گفت: مردم را باید به وحدت دعوت کنیم تا این وحدت تقویت شود.

حجت الاسلام  اذن الله خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، پیامبر اکرم (ص) را منادی وحدت در جهان اسلام یاد کرد و افزود: باید به این امر توجه داشته باشیم که اسلام در راستای توجه به مقوله مهم وحدت ماندگاری خود را حفظ کرده است.

وی اظهار داشت: وحدت مختص به زمان مکان و شرایط خاصی نیست بلکه باید مسلمانان برای مقابله با دشمنان اسلام وحدت را سر لوحه کاری خود قرار دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمن در تمام مقتضیات زمانی وحدت مسلمان را مورد هجمه خود قرار داده ولی تاکنون موفق نشده است چرا که مسلمان همیشه با وحدت و یکدلی در کنار هم بودند.

حجت الاسلام خدایی، وحدت در بین مردم ایران را عامل مؤثر در مقابله با دشمنان نظام یاد کردوگفت : همیشه مردم به واسطه وحدت در سایه رهبری در مقابل هجمه های دشمن موفق بوده اند.

وی افزود: مدیران  و نمایندگان در هر عرصه ای که خدمت می کنندباید با تدبیر و آگاهی به گونه ای عمل کنند که اعتماد مردم به اسلام تقویت شود و این امر هم وحدت در بین مردم را ایجاد می کند.

حجت الاسلام خدایی،افزود: وحدت در جامعه باعث ارتقای استان در همه حوزه ها می شود بنابراین باید وحدت در جامعه ما تقویت شودچراکه رمز موفقیت کشور منوط به وحدت بین مردم است.

وی یادآور شد: زمانی که حضرت محمد (ص) بین انصار و مهاجرین صیغه برادری خواند وحدت بین مسلمین ایجاد شد. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان،به فضایل و خصوصیات حضرت محمد (ص) اشاره کردوافزود: ایشان از بیماران عیادت می کرد و همواره جویای حال آنان می شد و همچنین اخلاق نیکو مهمترین ویژگی بارز ایشان بود.

وی در ادامه تصریح کرد : ایشان خاتم پیامبران است و نزدیک‌ترین مقام قرب خداوند را دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: حضرت محمد (ص) تنها پیامبری  است که خداوند و فرشته‌ها همواره بر او صلوات می‌فرستند.


 

کد خبر 2216676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha