۲۹ دی ۱۳۹۲، ۲:۳۵

کمیته انضباطی این بار زودتر رای می‌دهد؛‌

پیام صادقیان دیدار برابر گسترش فولاد را از دست می‌دهد؟

پیام صادقیان دیدار برابر گسترش فولاد را از دست می‌دهد؟

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت که به احتمال فراوان بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام صادقیان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است که با وجود عملکرد خوب فنی، در برخی بازیها رفتارهایی غیرحرفه ای داشته و بعضا برای تیمش هم دردسر ساز شده است.

یکی از دیدارهایی که صادقیان در آن رفتاری غیرورزشی داشت و از دید دوربین های تلویزیونی پنهان نماند هفتاد و هشتمین نبرد تیم های استقلال و پرسپولیس بود که این بازیکن در همان دقایق ابتدایی با سیاوش اکبرپور برخورد کرد و خیلی ها اعتقاد داشتند که او باید اخراج می‌شد.

با این حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که قبل از این یکبار صادقیان را محروم کرده بود قصد بررسی اتفاقات دیدار این دو تیم را دارد و به احتمال فراوان قبل از اینکه برنامه نود بخواهد به این موضوع بپردازد، رای خود را در مورد بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان صادر خواهد کرد.

البته در این بازی مهرداد اولادی هم در حرکتی غیر ورزشی با پا به صورت سیدجلال حسینی زد که احتمالا این موضوع و اعتراض های پرتعداد تیموریان به داور هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با توجه به تعطیلی روز یکشنبه به نظر می رسد حکم های انضباطی دربی 78 تا پایان وقت اداری روز دوشنبه صادر خواهد شد.

کد خبر 2216907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha