۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۲۴

تهیه‌کننده «زنده باد زندگی» جایزه جام جم را به یک خانواده جنگ‌زده هدیه کرد

تهیه‌کننده «زنده باد زندگی» جایزه جام جم را به یک خانواده جنگ‌زده هدیه کرد

محمدجعفر خسروی که تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه «زنده باد زندگی» را بر عهده دارد، جایزه جشنواره جام جم را به یک خانواده جنگ‌زده اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه‌سازان جنگ شبانه «زنده باد زندگی» ۳۰ میلیون هدیه دریافت شده از سومین جشنواره بین المللی جام جم را به خانواده جنگ زده «تاباک» تقدیم کردند.
 
این اقدام به پاس حضور بیش از 230 خانواده ایرانی در پادمان معاونت سیاسی جمهوری اسلامی ایران و مهمانی شبانه شبکه دو، صورت گرفت و طی آن دست اندرکاران «زنده باد زندگی» به نمایندگی از مهمانان و مدعوین این برنامه،  هدیه ۳۰ میلیون ریالی خود را به خانواده جنگ زده «تاباک» که از جمله آسیب دیدگان اجتماعی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، تقدیم کرد. 
 
«زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو است که به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی روی آنتن می رود. این برنامه گفتگو محور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت  23:40 خانواده های ایرانی را در جنگی شبانه گردهم می آورد.
 
در اختتامیه سومین جشنواره بین المللی جام جم، هیات داوران سرو زرین این جشنواره در بخش محتوا و پژوهش برای برنامه  را به محمد جعفر خسروی برای برنامه «زنده باد زندگی» اهدا کردند. خسروی همچنین به عنوان برترین مجری برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی شناخته شده و از وی قدردانی شد. 
کد خبر 2216955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha