۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۳۳

هاشمی:

حفظ استقلال و آرامش لازمه اعتدال است/ حمایت از تشکل ها

حفظ استقلال و آرامش لازمه اعتدال است/ حمایت از تشکل ها

مشهد – خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه حفظ استقلال و آرامش لازمه اعتدال است، گفت: دانشگاه ها هیچ گاه نباید به حوزه افراطی گری وارد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ضیاء هاشمی بعدازظهر پنچشنبه در نشست با فعالان فرهنگی و تشکل‌های دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: کنترل تشکل‌ها سبب افراطی‌گری و از بین رفتن آرامش در دانشگاه می‌شود بنابراین حفظ استقلال و آرامش لازمه اعتدال است.

وی ادامه داد: ماموریت و وظیفه ما حمایت از تمام تشکل‌های دانشجویی است و هیچ نگرانی در ارتباط با افزایش تشکل‌ها نداریم.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام اینکه هرگاه مدیریت دانشگاه‌ها به یک طرف سوق داده شده از مرز اعتدال خارج شده‌ایم، افزود: افزایش تشکل ها به فضای نشاط در دانشگاه‌ها کمک می کند و درخواست‌های موجود در چارجوب قانون پاسخ داده می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی باید پیشتاز حرکت های علمی در کشور باشند و به معنای واقعی از لحاظ علمی در سطح معدل الف قرار بگیرند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه آئین نامه فعلی شورای صنفی دانشجویان نیاز به بازنگری دارد، گفت: با توجه به در خواست‌هایی که از دانشگاه‌های کشور در این حوزه داشته‌ایم لازم می دانم در آئین نامه فعلی شورای صنفی بازنگری کنیم.

 

کد خبر 2216957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha