۲۹ دی ۱۳۹۲، ۹:۵۹

در حاشیه دیدار گیتی‌پسند و هلال‌احمر/

شیشه‌های ورزشگاه پیروزی شکست/ درگیری بازیکنان هلال‌احمر با مسئولان بازی

شیشه‌های ورزشگاه پیروزی شکست/ درگیری بازیکنان هلال‌احمر با مسئولان بازی

اصفهان – خبرگزاری مهر: بازیکنان تیم فوتسال هلال‌احمر تبریز پس از شکست خود مقابل گیتی‌پسند اصفهان، شیشه‌های سکوریت ورزشگاه پیروزی اصفهان را شکستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و هلال‌احمر تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* تماشاگران تیم گیتی‌پسند اصفهان به دلیل بارش شدید برف، استقبال چندانی از این بازی به عمل نیاورده بودند و برای دیدار شب گذشته، تنها نزدیک به 300 تماشاگر در ورزشگاه پیروزی اصفهان حضور داشتند.

* این بازی از شبکه استانی اصفهان به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شد.

* سرمربی هلال‌احمر در دقایق پایانی بازی و نیمه دوم به دلیل اعتراض به داوری از نیمکت اخراج شد.

* در دقایق پایانی بازی هر دو تیم به نحوه قضاوت داور معترض بودند و اعتراض شدیدی به محمود نصیرلو داشتند.

* به نظر می‌رسید تیم داوری اشتباهات فاحشی در این بازی داشت؛ از تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید پنالتی تیم هلال احمر به سینه کشاورز خورده و داور آن را پنالتی اعلام کرد.

* بازیکنان و کادر فنی هلال‌احمر به گل ششم گیتی‌پسند معترض بوده و اعتقاد داشتند قبل از گل روی دروازه‌بان آنها خطا شده و روی گل هفتم، قبل از زدن ضربه روی بازیکن آنها خطا شده است.

* شعارهای تماشاگران گیتی‌پسند در این مسابقه نیز جالب توجه بود؛ این تماشاگران معتقد بودند که تیم داوری در حمایت از شمسایی قصد بازنده کردن گیتی‌پسند را دارد.

* در پایان بازی بازیکنان هلال‌احمر که در ثانیه‌های پایانی بازی را واگذار کرده بودند، قصد یورش به سمت داور مسابقه را داشتند اما مسئولان برگزاری که مانع این مسئله شدند.

* این بازیکنان با مسئولان ورشزگاه درگیر شده و برای لحظاتی درگیری شدیدی بین بازیکنان دبیری و عوامل یگان ویژه به عمل آمد که با دخالت نیروهای انتظامی به رختکن رفتند؛ هنگامی که بازیکنان دبیری وارد رختکن می‌شدند، شیشه سکوریت درب رختکن تیم گیتی‌پسند را شکستند و بعد از حضور در رختکن، یکی از شیشه‌های رختکن خودشان را شکستند.

* در پایان بازی سرمربی تیم هلال‌احمر مدعی شد که هواداران گیتی‌پسند شیشه رختکن را شکستند، این اتفاق در شرایطی رخ داد که به جز بازیکنان هلال‌احمر هیچ کسی وارد رختکن نشده بود و یگان ویژه از ورود افراد متفرقه به رختکن ممانعت می‌کند.

* ناظر داوری در پایان بازی به واحد سیار صدا و سیمای مستقر در ورزشگاه مراجعه کرده و تساوی حساس بازی را مورد بازبینی قرار داد.

این مسابقه با پیروزی گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

کد خبر 2217032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha