۲۹ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۲۸

در گفتگو با مهرعنوان شد:

پرونده ساختمان گاندی در سازمان بازرسی است/ هیچ تخلفی نشده

پرونده ساختمان گاندی در سازمان بازرسی است/ هیچ تخلفی نشده

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک با اشاره مختصر به روند فروش ساختمان گاندی گفت: از نظر هیات اجرایی هیچ تخلفی در رابطه با این پرونده انجام نشده است. با همه اینها این پرونده به سازمان بازرسی کل کشور ارجاع داده شده تا مورد بررسی قرار بگیرد.

مهدی کرباسیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برای فروش ساختمان گاندی سه نفر کارشناس رسمی دادگستری در یک مقطع زمانی قیمت 3 میلیارد و 300 میلیون تومان را برای ساختمان کمیته ملی المپیک در خیابان گاندی تعیین کردند که به تصویب هیات اجرایی هم رسید.

وی ادامه داد: پس از آن آگهی لازم برای فروش ساختمان در روزنامه درج شد اما با توجه به اینکه خریداری به قیمت کارشناسی تعیین شده پیدا نشد، تصمیم بر این گرفته شد تا برای فروش ساختمان گاندی آن را به مزایده بگذارند. در همین زمینه کمیته‌ای توسط علی آبادی تشکیل شد و در نهایت این ساختمان به قیمت 3 میلیارد و 700 میلیون تومان به فروش رسید.

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه تمام مقررات در رابطه با فروش ساختمان گاندی رعایت شده، یادآور شد: البته ممکن است ساختمان کمیته ملی المپیک در خیابان گاندی خیلی بیشتر از مبلغی که به فروش رسیده، ارزش داشته و هر ابهام دیگری را مطرح کنند. در هر صورت خوشبختانه سازمان بازرسی کل کشور پرونده مربوط به این ساختمان را در دست بررسی دارد و نتایج را اعلام خواهد کرد.

کرباسیان تصریح کرد: آنچه مسلم است از نظر هیات اجرایی ساختمان گاندی در سلامت کامل به فروش رسیده است با این حال سیستم نظارتی در حال بررسی آن است.

کد خبر 2217262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha