۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱

آیت الله نورمفیدی:

نشانه امت اسلامی وحدت و یکپارچگی در برابر جبهه گیری های کفار و دشمنان است

نشانه امت اسلامی وحدت و یکپارچگی در برابر جبهه گیری های کفار و دشمنان است

گنبدکاووس - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به آیات قرآن گفت: اولین نشانه امت اسلامی اینست که در مقابل جبهه گیری های کفار و دشمنان اسلام بخصوص آمریکا و اسراییل، یکپارچه و محکم هستند و بینشان شکافی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه یکشنبه در همایش روز میلاد پیامبر (ص) با بیان این که نشانه های امت اسلامی در آیات قرآن ذکر شده است افزود: علاوه بر اتحاد و یکپارچگی نشانه هایی دیگری هم آمده است که دومین آن این است که مسلمانان با هم مهربان هستند و این خصوصیت خیلی مهم است.

وی افزود: نشانه دیگر ملسمانان این است که علامت سجده بر پیشانی آنان دیده می شود و هنگام نماز مساجد آنان مملو از جمعیت می شود.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که رضایت مندی خداوند مهمترین هدف مسلمانان است تصریح کرد: نشانه های امت اسلامی توسط خداوند و قبل از حضور حضرت رسول (ص) در تورات و انجیل نیز آمده است که اسلام تکمیل کننده آن است.

وی با اشاره به استعمار افغانستان توسط کشور های ابر قدرت گفت: قرار بود چنین وضعیتی در کشور ما نیز حکمفرما شود که امام (ره) به عنوان مسلمان واقعی در برابر آن ایستاد و اسلام را با تمام وجودش لمس کرد.

وی اظهار کرد: امروز همه ما چه شیعه و چه سنی افتخار می کنیم که از امت پیامبر هستیم و دعای همه ما شفاعت آن پیامبر عزیز است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: همه ما زیر چتر و هدایت اسلام در حال حرکت هستیم و باید به دستورات آن عمل کنیم، کسانی که مدعی هستند پیرو پیامبر هستند ولی مسلمانان جهان را می کشند و نابود می کنند مسلمان نیستند، اینان نه شیعه و سنی هستند.

وی با بیان این آنها تکفیری هایی هستند که آبروی اسلام  و دین را به خطر انداخته اند و به نام اسلام چه کارهایی نمی کنند، به جوانان و مسلمانان توصه کرد مواظب باشند و گول این افراد را نخورند و اگر در این منطقه احساس کرند که چنین کسانی می خواهند فرزندان و جوانان را به آن سمت بکشند جلوی آنها ایستادگی کنند.

در ادامه امام جمعه شهر اینچه برون نیز گفت : وحدت از صدقات جاریه انقلاب اسلامی است که به برکت ذهن بیدار امام خمینی (ره) این هفته بنیانگذاری شد.

حاج آخوند مدد هوشمند افزود: وحدت استحکام بین مسلمین جهان است و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبر انقلاب باید دنیای اسلام این سرمایه را بازشناسایی کند، امروز دنیای اسلام در کنار ذخایر معنوی خود با مشکلاتی روبرو است در حالیکه این ذخایر می تواند آن را نجات دهد.

 

 


 

کد خبر 2217341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha