۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۵۱

با یادی از زنده‌یاد همایون خرم

آلبوم موسیقی «شعله‌های روشن خورشید» رونمایی شد

آلبوم موسیقی «شعله‌های روشن خورشید» رونمایی شد

آلبوم موسیقی «شعله‌های روشن خورشید» شامل آثار ماندگار از زنده‌یاد همایون خرم شامگاه یكشنبه 29 دی ماه و همزمان با برگزاری كنسرت «غوغای ستارگان» در تالار اندیشه حوزه هنری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم هنرمندانی چون شهرام ناظری، فضل الله توكل، قاسم رفعتی، هما افضلی، عبد الرحیم جعفری، پیروز ارجمند و خانواده استاد همایون خرم حضور داشتند.

ارجمند در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و خانواده استاد خرم گفت: حوزه هنری خانه همه هنرمندان است و مقدم همه استادان و هنرمندان را به این جمع گرامی می داریم.

وی با بیان اینكه آلبوم موسیقی «شعله های روشن خورشید» تا 2 هفته آینده در بازار منتشر خواهد شد، افزود: استاد همایون خرم از نسل خنیاگران بود زیرا علاوه بر نوازندگی به خوانندگی و سرایش شعر هم می پرداخت.

ارجمند با معرفی نوازندگان این آلبوم موسیقی گفت: فضل الله توكل (سنتور)، بابک شهركی (ویولن) و سعید رودباری (تنبک) نوازندگان این آلبوم موسیقی را تشكیل می دادند. همچنین بهنام شهركی صدابردار، بابک شهركی میكس و مسترینگ و مركز موسیقی حوزه هنری تهیه كنندگی آلبوم «شعله های روشن خورشید» را به عهده داشته است.

در ادامه این مراسم فضل الله توكل با تشكر از گروه اركستر آكادمیک تهران برای اجرای قطعات همایون خرم در كنسرت «غوغای ستارگان» گفت: جای هنرمندان هرگز خالی نمی ماند زیرا آثارشان همواره وجود خواهد داشت.

وی با ابراز خرسندی از اجرای قطعات این كنسرت توسط گروهی از هنرمندان جوان افزود: این آثار در نهایت زیبایی به اجرا درآمدند و این شاید به دلیل جاودانه بودن آثار همایون خرم باشد.

این پیشكسوت موسیقی با بیان نحوه آشنایی خود با همایون خرم گفت: هنگامی كه به تازگی به رادیو و برنامه گلها وارد شده بودم، برای اولین بار خرم را در آنجا ملاقات كردم و از همان ابتدا شیفته برخورد او شدم. رفتار گرم و دوستانه او باعث ارادت چند ساله من با وی شد.

وی همایون خرم را انسانی وارسته دانست و در پایان صحبت‌هایش گفت: آثار موسیقی خرم جاودانه است و هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد. او باعث شد تا امشب ما دور هم جمع شویم و از شنیدن آثار او لذت ببریم.

 

کد خبر 2217862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha