۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۴۶

مجتبی تقوی:

استقلال از اشتباهات ما استفاده می‌کند/ خداحافظی مظفری‌زاده ناراحت کننده بود

استقلال از اشتباهات ما استفاده می‌کند/ خداحافظی مظفری‌زاده ناراحت کننده بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: استقلال از کوچکترین اشتباهات ما استفاده می‌کند و ما باید تلاش کنیم که مقابل آن موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تقوی عصر دوشنبه پیش از دیدار با استقلال تهران در مسابقات جام حذفی، در جمع خبرنگاران با اشاره به خداحافظی مظفری‌زاده با دنیای داوری، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خداحافظی مظفری‌زاده با دنیای داوری بسیار ناراحت‌کننده بود اما ناراحت‌کننده‌تر آن بود که فدراسیون به راحتی با این مساله کنار آمد.

وی در ادامه افزود: ما نباید با استعدادهای خود اینگونه رفتار کنیم زیرا مظفری‌زاده در اوج پختگی خود خداحافظی کرد و واقعاً‌حیف بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیرامون شرایط ذوب‌آهن افزود: ‌تیم ما در هفته‌های گذشته تمرینات با نشاطی را پشت سر گذاشته و بازیکنان شرایط خوبی را پیدا کرده‌اند، هرچند که مهدی رجب‌زاده با مصدومیت مواجه شده و با نظر پزشکان، در این بازی از او استفاده نمی‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌هایش برای بهبود شرایط تیم اصفهانی بیان داشت: تلاش می‌کنیم بر اساس برنامه‌های خود پیش برویم زیرا برای تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم اما متاسفانه در دیدار با فولاد خوزستان، بازیکنان برای دقایقی از برنامه خود غافل شدند و با بازی احساسی خود، برخی برنامه‌های ما به هم ریخت.

تقوی ادامه داد: ما باید نظم را در کار تیمی خود رعایت کرده و به شرایط رو به جلوی خود ادامه دهیم تا وضعیت تیم ما بهتر از گذشته شود.

وی با اشاره به زمان نامناسب این بازی خاطرنشان کرد:‌ ارتفاع فولادشهر از اصفهان بسیار بیشتر است و ما باید از این مسئله استفاده کرده و با اشتیاق از فرصت بازی‌ها استفاده کنیم زیرا استقلال تیم مهم و با تجربه‌ای است و ما نیز تجربه خوبی برای رویارویی با این تیم داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه صعود به مرحله یک چهارم نهایی در رقابت‌های جام‌های حذفی خیلی مهم است، یادآور شد:‌ ما مقابل یکی از بهترین مربیان ایران که مدیریت خوبی دارد، بازی می‌کنیم و آمادگی بازی با استقلال را داریم، هرچند که می‌دانیم که استقلال تیم خوب و کاملی بوده و مهارت‌های بسیاری دارد.

وی  افزود: ‌استقلال از اشتباهات ما به ویژه استفاده می‌کند و ما نیز شانس بسیاری داریم و تلاش می‌کنیم که مقابل استقلال به خوبی بازی کنیم و جدا از بازی احساسی، با منطق کار کنیم.

تقوی در پایان گفت: کلید موفقیت‌مان در این بازی، ‌تمرکز و حفظ نظم بوده و این مسئله در بازی‌های آینده به ما کمک می‌کند.

 

کد خبر 2218073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha