۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

هاشم‌زاده در گفتگو با مهر:

شرایط تیم ملی فوتسال خوب نیست/ ملی‌پوشان همیشه باید زیر نظر باشند

شرایط تیم ملی فوتسال خوب نیست/ ملی‌پوشان همیشه باید زیر نظر باشند

مربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه تیم ملی باید حداقل هر ماه یا هر دوماه یکبار بازی تدارکاتی داشته باشد، گفت: متاسفانه بازی‌های تدارکاتی برای ما فراهم نشده است و این نمی‌تواند شرایط خوبی برای تیم باشد.

محمد هاشم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و برنامه‌های تدارکاتی آن اظهار داشت: قرار بود چند بازی تدارکاتی برای تیم ملی فراهم شود ولی متاسفانه این مسابقات جور نشد. تیم ملی باید هر ماه یا هر دو ماه یکبار بازی تدارکاتی برگزار کند و این نمی‌تواند شرایط خوبی برای تیم ما باشد.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی باید همیشه در اردوها زیر نظر باشند. ما الان از شرایط ملی پوشان خبر نداریم. ضمن اینکه نمی‌توانیم کل مسابقات لیگ را تماشا کنیم.

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: علاوه بر مباحث فنی، مسائل اخلاقی و رفتاری بازیکنان تیم ملی هم برایمان مهم است که در اردوها و در مسابقات تدارکاتی هم می‌توان به آنها پی برد چون ما برای خودمان یکسری اصول و معیارهای رفتاری هم داریم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر برپایی اردوی آماده سازی قبل از اتمام لیگ، تصریح کرد: احتمال 90 درصد وجود دارد که اردویی دو، سه روزه داشته باشیم تا آمادگی بازیکنان را بسنجیم. اگر این اردو برگزار شود و کمیته فوتسال و باشگاه‌ها موافقت کنند، یک بازی تدارکاتی با تیم امید خودمان هم انجام خواهیم داد.

هاشم‌زاده که به عنوان مشاور با تیم زمزم اصفهان هم همکاری می‌کند، در پایان درباره حضورش در کنار زمزم در بازی با راه ساری هم گفت: برای آن بازی دو ماموریت داشتم. اول به عنوان مشاور تیم زمزم به ساری رفته بودم و دوم اینکه باید دو، سه بازیکن امید راه ساری را زیر نظر می‌گرفتم. راه ساری چند بازیکن جوان دارد و قطعا تیم آینده داری خواهد بود.

کد خبر 2218381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha