۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۲۴

بوناچیچ در گفتگو با مهر:

دو پیشنهاد از لیگ برتری‌ها دارم/ امیدوارم راه‌آهن و ذوب‌آهن در لیگ بمانند

دو پیشنهاد از لیگ برتری‌ها دارم/ امیدوارم راه‌آهن و ذوب‌آهن در لیگ بمانند

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که دو پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری دارد اما تراکتورسازی تبریز و راه‌آهن جزو این تیم‌ها نیستند. وی همچنین بحث حضور در مس را شایعه دانست.

لوکا بوناچیچ در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلیل حضورش در ورزشگاه تختی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من یک مربی ورزشی بوده و حرفه‌ام فوتبال است. به همین دلیل هر زمان که فرصت داشته باشم، برای تماشای بازی‌های لیگ به ورزشگاه می‌روم. با توجه به شرایط حساس این بازی، برای تماشای عملکرد دو تیم به ورزشگاه آمدم.

وی با بیان اینکه دو پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری دارد، در مورد احتمال حضورش در یکی از تیم‌های تراکتورسازی تبریز و راه‌آهن سورینت اظهار کرد: بحث حضورم در تراکتورسازی اصلا صحت ندارد و به راه‌آهن هم نمی‌روم. ابراهیم‌زاده دوست من است و سال‌ها در اصفهان با ایشان ارتباط داشته و همکار بودم. مطمئن باشید این مربی می‌تواند راه‌آهن را از بحران خارج می‌کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: در خصوص پیشنهاداتی که دارم، فکر می‌‎کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم. همچنین با یک برنامه‌ریزی منطقی، در تیم آینده کار خوبی را انجام دهد.

بوناچیچ در مورد اینکه آیا یکی از این تیم‌های لیگ برتری مس کرمان است؟، خاطرنشان کرد: خیلی از این صحبت‌ها و شایعه‌هات در این روزها مطرح شده اما من هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه نفت انجام ندادم.

وی در پاسخ به این پرسش که هنوز نتایج ذوب‌آهن را دنبال می‌کنید؟، تاکید کرد: قطعا این کار را انجام می‌دهم زیرا ذوب‌آهن را دوست دارم و همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. مطمئن باشید با بازیکنان و کادرفنی خوبی که دارد، در این چند هفته نتایج خوبی را کسب کرده و به لیگ برتر می‌ماند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان در مورد دربی پایتخت هم گفت: چهار مسابقه آخر این دو تیم را دیدم و حیف است با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته باید بپذیریم فشار زیادی روی بازیکنان و کادرفنی دو تیم در جریان این بازی وارد می‌شود و آنها باید جوابگوی تماشاگران خود باشند.

کد خبر 2218643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha