۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال؛

حیدری از همراهی صبا مقابل داماش گیلان محروم شد

حیدری از همراهی صبا مقابل داماش گیلان محروم شد

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم از حضور بازیکن اصلی خود در دیدار حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال برابر تیم فوتبال داماش گیلان محروم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به وضعیت فعلی جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،‌ جدال صبای قم با داماش گیلان یکی از حساس‌ترین بازی‌های صبای قم در مقایسه با دیدارهای هفته‌های گذشته لیگ برتر است که عبدالصمد مرفاوی و همکارانش امیدوارند بازیکنان صبا با ارائه بهترین بازی‌ خود از این دیدار خانگی با کسب سه امتیاز میدان را ترک کنند.

از سوی دیگر نگاهی به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس هفته بیست و چهارم در روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه شاگردان مرفاوی با تیم فوتبال داماش گیلان بیانگر غیبت مهره اصلی این تیم در بازی مقابل رقیب سرسخت گیلانی است.

در هفته نهم دور برگشت لیگ سیزدهم، صبای قم در حالی از داماش گیلان پذیرایی می کند که هم اکنون یک پله بالاتر از شاگردان افشین ناظمی در مکان یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایستاده است و داماشی ها نیز با یک امتیاز کمتر از صبای قم در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس جای گرفته اند.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار داخل خانه که دوازدهمین میزبانی آنها در جدال با رقبای لیگ برتری در این فصل لیگ برتر محسوب می‌شود، مجید حیدری مدافع کارساز و تاثیر گذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد ولی مسعود حق جو که از دیدار قبلی با تراکتورسازی تبریز محروم بود بار دیگر به ترکیب اصلی صبای قم در مقابل داماش گیلان بازخواهد گشت.

محرومیت بازیکن کلیدی تیم صبای قم در این هفته برای کادر فنی صبا مهم است زیرا مجید حیدری مدافع کارساز تیم عبدالصمد مرفاوی نیز به دلیل محرومیتی که بعد از دریافت دو کارت زرد متوالی در دیدار با تراکتورسازی تبریز و اخراج همراه با محرومیت دچار آن شده است، از دیدار با داماش گیلان محروم شد.

همچنین بعد از آسیب‌دیدگی که در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای محسن بیات و مرتضی کاشی مدافعان کلیدی تیم فوتبال صبای قم به وجود آمده است، این دو بازیکن نیز که در هفته‌های اخیر لیگ برتر از آغاز نیم فصل دوم غایبان تیم فوتبال صبای قم محسوب می‌شوند هنوز معلوم نیست که چه زمانی به ترکیب صبا باز خواهند گشت.

مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای و داماش گیلان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 14:30 دقیقه عصر یکشنبه ششم بهمن ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در حالی در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود که صبا تیم 23 امتیازی و داماش گیلان تیم 22 امتیازی رده های 12 و 11 جدول رده بندی لیگ برتر هستند.

کد خبر 2218685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha