۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۵۶

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن:

تیموریان را محروم کنند اسمم را عوض می‌کنم/ عذرخواهی تیموریان فایده ندارد

تیموریان را محروم کنند اسمم را عوض می‌کنم/ عذرخواهی تیموریان فایده ندارد

اصفهان - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان گفت: مطمئن هستم با وجود اینکه تیموریان برخورد خشنی با من داشت اما او محروم نخواهد شد و کمیته انضباطی تنها بازیکنان ما را محروم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا عشوری پس از شکست تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برخوردش با آندرانیک تیموریان گفت: همه می دانند که این صحنه صحنه ای بود که داور باید تیموریان را اخراج می کرد اما داور به دادن کارت زرد بسنده کرد و شاید قضاوت داور این بوده که برخورد شدیدی صورت نگرفته اما با این حال اگر برخوردی صورت گرفته داور باید به وی کارت قرمز می داد.

وی گفت: خوشحالم که چشمم سالم مانده و مشکلی برای آن بوجود نیامده است اما اگر حرکت تیموریان نیز اخراج داشت و اگر قرار است صادقیان به خاطر حرکتی که در بازی قبل انجام داد محروم شود تیموریان نیز باید محروم شود اما مطمئنم این اتفاق رخ نخواهد داد.

هافبک تیم ذوب آهن اصفهان بیان داشت: تیموریان بعد از بازی از من عذرخواهی کرد اما دیگر عذرخواهی او برای من فایده ای ندارد ولی با این حال مطمئن هستم او را اخراج نخواهند کرد زیرا بازیکنانی که از استقلال و پرسپولیس این رفتارها را انجام می دهند محروم نمی شوند و اگر تیموریان محروم شد من اسمم را عوض می کنم.

وی افزود: مطمئن باشید اگر تیموریان اخراج می شد نتیجه دیگری رقم می خورد اما متاسفانه او اخراج نشد و کسی نیز این صحنه را ندید.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: کمیته انضباطی بدون اینکه مرا بخواهد سه جلسه محرومم کرد و هیچ توضیحی از من نخواست اما در مورد بقیه تیمها این گونه نیست و امیدوارم در این زمینه نظارتی وجود داشته باشد.

عشوری در پاسخ اینکه آیا برخورد تو با تیموریان در پایان بازی عمدی بود ادامه داد: این برخورد به هیچ وجه عمدی نبود و من با او برخورد داشتم اما برخوردم به هیچ وجه عمدی نبود.

کد خبر 2218930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha