۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

واکنش ایرانمنش به تغییر کادرفنی مس: 

استعفای مظلومی بررسی می‌شود/ لوکا در ایران باشد، با او تماس می‌گیریم

استعفای مظلومی بررسی می‌شود/ لوکا در ایران باشد، با او تماس می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تاکید بر اینکه پرویز مظلومی با بازیکنان این تیم خداحافظی نکرده، در خصوص مذاکره با لوکا بوناچیچ گفت: اگر لوکا در ایران باشد، با او تماس می‌گیریم.

اکبر ایرانمنش در گفتگو با مهر، در خصوص شکست مس کرمان از فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در بازی‌های این مقطع فصل کوچک‌ترین اشتباه منجر به از دست رفتن نتیجه می‌شود و هر تیمی که اشتباهات کمتری داشته باشد، برنده است.

وی افزود: در این بازی هم روی یک ضربه استگاهی مدافع تیم ما اشتباه کرد تا بازیکن حریف با ضربه سر توپ را وارد دروازه کند. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد از فولاد خوزستان یک مساوی می‌گرفتیم چرا که بازی کاملا متعادل بود. مربی همه حرف‌هایش را قبل از بازی می‌زند و در جریان مسابقه هم کنترل از راه دور ندارد که بازیکنان را کنترل کند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه کار تیم مس برای ماندن در لیگ برتر دشوارتر از هر زمان دیگری شده، تاکید کرد: در دو سه بازی برد را با تساوی عوض کردیم، باعث شد تا 6، 7 امتیاز را به راحتی از دست بدهیم. همین باعث شده تا شرایط ما بدتر شود وگرنه حالا وضعیت خیلی بهتر از این بود.

ایرانمنش در خصوص خداحافظی مظلومی با بازیکنان تیم بعد از باخت برابر فولاد خوزستان عنوان کرد: از این موضوع خبر ندارم و او استعفایی را به من ارائه نکرده است. مظلومی هم اکنون در کرمان است و اگر هم بخواهد استعفا کند باید آن را به من بگوید نه اینکه با کس دیگری خداحافظی کند. ضمن اینکه باید این موضوع را در هیات مدیره مطرح کرد و آنها هم با استعفای وی موافقت کنند.

وی در خصوص حضور لوکا بوناچیچ و مذاکره با این مربی نیز خاطرنشان کرد: مگر لوکا در ایران است؟ من از این قضیه خبر ندارم ولی اگر این طور باشد حتما در هیات مدیره آن را مطرح می‌کنیم و با لوکا تماس خواهیم گرفت، با این حال باید قبل از هر چیزی هیات مدیره تشکیل جلسه بدهد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص تغییرات در کادرفنی گفت: تا این لحظه بحث تغییرات در کادر فنی از سوی هیات مدیره مطرح نشده است. البته هر هفته به ما گزینه‌هایی را برای مربیگری پیشنهاد می‌کنند ولی هیات مدیره تصمیمی برای تغییرات نداشته است.

کد خبر 2219116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha