۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۲۶

حجت الاسلام زاهدی:

یادواره شهدای انقلاب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

یادواره شهدای انقلاب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند – خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری یادواره 13 شهید انقلاب در استان همزمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رمضان زاهدی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد استان در دهه فجر اظهارکرد: یادواره شهدای انقلاب به همت کانون فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم بیرجند 17 بهمن ماه در مسجد حضرت ابوالفضل برگزار می شود.

زاهدی از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب در کانون‌های مساجد استان خبر داد و افزود:هم اکنون 354 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان فعال است.

 وی از راه اندازی 40 کانون فرهنگی هنری مساجد نیز تا پایان سال جاری در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: از مجموع کانون‌های مساجد استان 12 کانون به صورت تخصصی در حوزه های هنر، ایثار و شهادت، نماز و اعتقادات و... فعالیت می‌کنند.

به گفته وی در حال حاضر بیش از  25 هزار نفر عضو کانون‌های مساجد استان هستند.

طرح تجلیل از فرشتگان مسجدی در 10 مسجد استان

وی از برگزاری طرح تجلیل از فرشتگان مسجدی در 10 مسجد استان همزمان در دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: طرح تجلیل از فرشتگان مسجدی 12 تا 22 بهمن هر شب در یک مسجد استان برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح در مساجد دهلکوه، امام هادی(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) سراب، آل رسول(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، مسجد الحسین(ع) جوادیه، امام رضا(ع)، مهدیه، سیدالشهدا(ع) و الغدیر بیرجند برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی حدیث نور در تمامی کانونهای مساجد سطح استان خبر داد و بیان کرد: این مسابقه از کتاب "حدیث نور (شرح زندگی امام راحل)" برگزار می شود.

حجت‌الاسلام زاهدی مهلت ارسال پاسخنامه های این مسابقه را تا 15 بهمن ماه اعلام کرد و ادامه داد: مسابقه نونهالان آسمانی با موضوع نماز و قرآن  نیز در استان برگزار می شود.

به گفته وی این مسابقه با حضور 80 نونهال از هشت مهدکودک و موسسه قرآنی استان 11 بهمن در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تبیین و ترویج آموزه های مهدویت گفت: این دوره آموزشی با موضوع نقش مهدویت در پیروزی انقلاب و بیداری اسلامی 18 بهمن در بیرجند برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی برگزاری مسابقه سرود با مضامین انقلاب، مسجد و قرآن با حضور کانونهای سطح استان و برگزاری مسابقه بهترین کیک ویژه انقلاب در دو کانون بجد و آسفیچ  رااز دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد.

 

 

کد خبر 2219296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha