۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

استیلی بیان کرد:

پروین خاک خورده فوتبال است/ تغییرات به باشگاه لطمه نمی‌زند

پروین خاک خورده فوتبال است/ تغییرات به باشگاه لطمه نمی‌زند

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همه کنار هم باشند و دست به دست هم بدهند تغییرات مدیریتی باشگاه به پرسپولیس لطمه نمی‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی در پایان نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من برای حضور در جلسه هیات مدیره به باشگاه نیامده‌ام و یک کار دیگر داشتم ولی به هر حال امیدوارم پرسپولیس با وجود تغییر مدیرعامل همچنان موفق باشد. محمد رویانیان همچنان در هیات مدیره حضور دارد و کارهای اقتصادی را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه علی پروین خاک خورده فوتبال است، گفت: هدف همه موفقیت پرسپولیس است. خود رویانیان هم چون پرسپولیس را دوست داشت در هیات مدیره باقی ماند.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تغییر مدیرعامل به پرسپولیس ضربه می‌زند یا خیر، تاکید کرد: اگر همه کنار هم دست به دست هم بدهند و مسائل باشگاه مدیریت شود این تغییرات به پرسپولیس لطمه نمی‌زند، چون وزارت ورزش در زمان رویانیان هم به پرسپولی پول نمی داد.

استیلی در پایان با تکذیب استعفای علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس، گفت: پرسپولیس هنوز هم یکی از مدعیان قهرمانی است و شانس قهرمانی دارد.

کد خبر 2219354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha