۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۴۷

سرهنگ قدمی:

تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون 2 کشته و یک زخمی بر جای گذاشت

تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون 2 کشته و یک زخمی بر جای گذاشت

گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: در محور فرعی جاده نوکنده به بندگز، عدم رعایت حق تقدم یک دستگاه کامیون منجر به تصادف با یک دستگاه موتور سیکلت شد که این حادثه 2 کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که حال مجروح این حادثه مساعد نیست افزود: موتور سیکلت یک راکب و 2 ترک سرنشین داشته که عدم استفاده از کلاه ایمنی سبب فوت 2 تن از این افراد شد.

وی آمار تصادف موتورسیکلت را در سطح استان نگران کننده دانست و تصریح کرد: استان گلستان اولین آمار تصادف در متور سیکلت را در سطح کشور دارد، نزدیکی فاصله شهرهای استان و برخورداری گلستان از هوای مطلوب در 4 فصل سال از دلایل عمده استفاده بیشتر موتورسیکلت در این استان می باشد.

وی بیان داشت: استفاده از موتور سیکلت در سطح استان تغییر کاربری پیدا کرده است به طوریکه شهروندان استانی برای مسافرت از شهری به شهر دیگر، حمل بار  و دیگر کارهای روزمره اغلب از موتورسیکلت برای تسهیل در امور بهره می برند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان در توصیه به والدین گفت: بهتر است برای پیشگیری از هر گونه حادثه دلخراش والدین از قراردادن موتور سیکلت در اختیار جوانان و نوجوانان امتناع کنند تا مشابه حوادث ناراحت کننده در استان رخ ندهد.

کد خبر 2219692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha