۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۵۰

عرب‌زاده:

اجرای عملیات زیرسازی پنج کمپ اسکان مسافران نوروزی در گناوه

اجرای عملیات زیرسازی پنج کمپ اسکان مسافران نوروزی در گناوه

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بندر گناوه با اشاره به جانمایی پنج مکان برای اسکان گردشگران در شهر گناوه، گفت: این کمپ‌ها دارای امکانات بسیار خوبی هستند که در حال حاضر در حال اجرای عملیات زیرسازی آنها هستیم.

به گزارش خبرنگارمهر، محمدرضا عرب زاده ظهر پنجشنبه در نشست شهرداران استان بوشهر با استاندار بوشهر اظهار داشت: شهر گناوه یکی از شهرهای گردشگری استان بوشهر است که در ایام تعطیلات نوروز بیش از سه میلیون مسافر نوروزی وارد این شهر می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای میزبانی گناوه از مسافران نوروزی، بیان داشت: شهرداری گناوه همه تلاش خود را برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی به کار گرفته است و امکانات رفاهی و تفریحی و اقامتی را برای این ایام آماده خواهیم کرد تا مسافران نوروزی کمترین مشکل را داشته باشند.

شهردار گناوه حضور سرمایه گذاران در طرح‌های عمران شهری را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید بسته‌های مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم تا شاهد عمران و آبادانی و توسعه هر چه بیشتر شهر باشیم.

وی به طرح‌های شهرداری گناوه برای میزبانی از مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: 90 مورد خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات ارائه می‌شود.

تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های عمران شهری گناوه

عرب‌زاده اجرای طرح‌های عمران شهری و خدمات رفاهی را نیازمند تامین اعتبارت مالی مناسب و داشتن منابع مالی پایدار دانست و تصریح کرد: مشکلات فاضلاب شهری و کانال‌های دفع آب‌های سطحی را می‌توان به عنوان مهمترین مشکلات شهرداری گناوه عنوان کرد.

وی به اعتبارات اختصاص یافته به این شهرداری اشاره کرد و افزود: در سال جاری 600 میلیارد ریال از سه بخش استانی، درآمدی و ارزش افزوده برای اجرای طرح‌های عمران شهری گناوه اختصاص یافته است.

شهردار گناوه در ادامه با اشاره به جانمایی پنج مکان برای اسکان گردشگران در شهر گناوه، گفت: این کمپ‌ها دارای امکانات بسیار خوبی هستند که در حال حاضر در حال اجرای عملیات زیرسازی آنها هستیم.

کد خبر 2220101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha