۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا؛

عراق و عربستان به فینال صعود کردند

عراق و عربستان به فینال صعود کردند

تیم‌های فوتبال عراق و عربستان با پیروزی برابر رقیبان خود به فینال نخستین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا 2014 - عمان، پنجشنبه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در نخستین بازی تیم فوتبال زیر 22 سال عراق با تک گل دقیقه 74 "مصطفى ناظم جاری" برابر کره‌جنوبی به پیروزی دست یافت و نخستین فینالیست این جام لقب گرفت.

در دیگر بازی این مرحله، عربستان با نتیجه 3 بر یک اردن را شکست داد و حریف عراق در بازی پایانی این مسابقات شد. عبدالله العمار (30)، محمد مجرشی (65) و عبدالفتاح عسیری (2+90- پنالتی) برای عربستان و حمزه الدردور (35) برای اردن در این بازی گل زدند.

با توجه به این نتایج، روز شنبه، تیم‌های زیر 22 سال کره‌جنوبی و اردن برگزار کننده دیدار رده‌بندی این مسابقات هستند و تیم‌های عراق و عربستان هم در دیدار فینال که در ورزشگاه سلطان قابوس برگزار خواهد شد، برابر هم به میدان‌ می‌روند.

تیم‌های زیر 22 سال عراق و عربستان در نخستین دیدار خود در گروه D این رقابتها برابر هم به میدان رفته بودند که آن بازی با برتری 3 بر یک تیم عراق به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران هم با هدایت هومن افاضلی در مرحله گروهی این مسابقات برابر ژاپن به تساوی 3 بر 3 دست یافت، برابر استرالیا با یک گل شکست خورد و کویت را با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد اما نتوانست به مرحله دوم صعود کند.

کد خبر 2220362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha