۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰

حجت الاسلام حاجتی:

مدرسه مجازی فقه جعفری خوزستان اولین مدرسه مجازی طلاب در کشور است

مدرسه مجازی فقه جعفری خوزستان اولین مدرسه مجازی طلاب در کشور است

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: مدرسه مجازی فقه جعفری استان اولین مدرسه مجازی آموزش دهنده درس خارج فقه و اصول به طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دروس خارج فقه و اصول برای اولین بار در کشور به صورت مجازی به طلاب آموزش داده شد که مجری این طرح برای نخستین بار حوزه علمیه خوزستان بوده است.

وی افزود: مدرسه مجازی فقه جعفری به همت آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تاسیس شد تا این استان اولیت اجرا کننده این طرح در سراسر کشور باشد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه تا به حال بیش از 100 طلبه جذب این شیوه آموزشی در مدرسه مجازی فقه جعفری خوزستان شده اند، عنوان کرد: این مدرسه با حمایتهای آیت الله جزایری در آستانه دومین سال فعالیت خود است که به جرات می توان گفت تاکنون در سراسر دنیای اسلام هیچ نمونه ای برای این مدرسه علمیه مجازی پیدا نشده است.

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد حوزه علمیه خوزستان وجود دانشگاه امیرالمومنین(ع) در این استان است که جزو بزرگترین دانشگاهها و مراکزی است که به آموزش علوم حوزوی می پردازند.

وی همچنین به راه اندازی شبکه ماهواره ای الاهواز با هدف ترویج فرهنگ اسلامی اشاره کرد و گفت: این شبکه می تواند گام بزرگی در راستای مبارزه با مبحث فرقه های انحرافی و توسعه مبانی اسلام ناب محمدی در دنیا باشد.
 

کد خبر 2220748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha