۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲

در دیدار نیویورک برابر شارلوت؛

کارملو آنتونی با 62 امتیاز رکورد فصل را زد

کارملو آنتونی با 62 امتیاز رکورد فصل را زد

ستاره ملی پوش تیم بسکتبال نیویورک نیکس در دیدار بامداد امروز این تیم برابر شارلوت بابکتس با کسب 62 امتیاز حد نصاب جدیدی را برای فصل 2014 مسابقات NBA به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، "کارملو آنتونی" ستاره ملی‌پوش تیم بسکتبال نیویورک نیکس در دیدار بامداد امروز شنبه برابر شارلوت بابکتس 62 امتیاز کسب کرد تا رکورد جدیدی را برای فصل 2014 این رقابتها بر جای بگذارد. این بازیکن در مدت زمان 38 دقیقه حضور در میدان 13 ریباند نیز انجام داد. پیش‌تر "کوین دورانت" با کسب 54 امتیاز در یکی از دیدارهای اوکلاهما سیتی این رکورد را در اختیار داشت.

آنتونی بدین ترتیب با رکورد 62 امتیاز کوبی بریانت در سال 2005 برابری کرد. رکورد کسب بیشترین امتیاز توسط یک بازیکن در NBA در اختیار "ویلت چمبرلین" است که سال 1962 در دیدار فیلادلفیا برابر نیویورک نیکس به دست آمد.

کارملو آنتونی در پایان دیدار امروز با ابراز خوشحالی از کسب 62 امتیاز گفت: این لحظه فوق‌العاده‌ای برای من بود. اتفاقی که برایم افتاد فرا واقعی بوده است. اگر بخواهیم صادقانه حرف بزنیم باید بگویم که از زمان شروع بازی امروز تمرکزی دیگری داشتم و شرایط من متفاوت با دیگر دیدارها بود.

کد خبر 2220845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha