۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۳۱

آصفری:

وابستگی به اقتصاد تک محصولی از مهمترین مشکلات کشور است

وابستگی به اقتصاد تک محصولی از مهمترین مشکلات کشور است

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وابستگی به اقتصاد تک محصولی و در آمد نفتی از مهمترین مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد حسن آصفری ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان مرکزی گفت: برای برطرف کردن این مشکل مسوولان و مدیران اجرایی باید با تدبیر به ارایه راهکارهای مناسب برای رفع این مشکل بپردازند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست امور خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران باید فرصت سازی برای اجرای قانون تهاتر را در اولویت کار خود قرار دهند.

26هزار طرح نیمه کاره چالشی بزرگ برای کشور

وی با اشاره به اینکه 26هزار طرح نیمه کاره چالشی بزرگ برای کشور است، اضافه کرد: مسئولان باید با اولویت بندی این طرح ها و استفاده از ظرفیت ها برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: مجلس شورای اسلامی ظرفیتهای خاص را در کنار بودجه عمرانی برای تکمیل طرح های نیمه تمام تصویب کرده که باید از آن نهایت بهره برده شود.

این مقام مسئول به برگزاری جشنواره شهید رجایی و انتخاب مدیران برتر اشاره کرد و بیان کرد:  مدیریت ارشد استان مرکزی باید عملیاتی کردن این ظرفیتها را یکی از شاخص های اصلی ارزیابی مدیران و انتخاب برترینهای برای جشنواره شهید رجایی قرار دهد.
 

کد خبر 2221265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha