۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

گلشن زاده خبر داد:

اجرای 14 برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح استان مرکزی در دهه فجر

اجرای 14 برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح استان مرکزی در دهه فجر

اراک - خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حضور در بیت تاریخی امام و تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی در دهه فجر از جمله برنامه های کمیته نیروهای مسلح استان مرکزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن گلشن زاده ظهر شنبه در نشست اعضای کمیته نیروهای مسلح استان مرکزی، ویژه دهه فجر گفت: این کمیته برنامه های متنوعی فرهنگی را برای ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است که حضور در بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید پیمان با آرمان های آن بزرگ مرد تاریخ از این جمله برنامه ها است.

وی ادامه داد: در این ایام نورانی 14 عنوان برنامه به همت کمیته نیروهای مسلح در استان مرکزی با حضور گسترده مردم و به ویژه بسیجیان اجرا می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه کمیته نیروهای مسلح استان مرکزی در قالب هفت کارگروه به فعالیت در این ایام می پردازند، بیان کرد: این کارگروه برنامه ریزی های مدون و کاربردی برای مشارکت در برگزاری هر چه با شکوهتر جشن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انجام داده است.

اجرای 14 برنامه در دهه فجر

وی کارگروه بهداری، تربیت بدنی، ایثارگران، روابط عمومی، کارگروه عملیات و بسیج  را کارگروه های هفتگانه برای برگزاری برنامه ها عنوان کرد و ادامه داد:  ویزیت رایگان بسیجیان، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سرکشی به خانواده های معظم شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در نقاط مختلف استان مرکزی از جمله برنامه های این ایام است

گلشن زاده در ادامه با بیان اینکه این کارگروه ها از سوی سپاه روح الله استان مرکزی در برگزاری جشن دهه مبارک فجر سال جاری مشارکت دارند ادامه داد: علاوه بر برگزاری جشن انقلاب در نقاط مختلف شهری و روستایی دیدار بانماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و دیدار با ائمه جمعه شهرستان را از جمله برنامه های این کمیته  است.

مشارکت دادن آحاد جامعه در برنامه ها

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی حضور در بیت تاریخی امام راحل و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری، اعزام اکیپ های پزشکی رایگان به مناطق محروم استان مرکزی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و حضور منسجم نیروهای مسلح در راهپیمایی 22 بهمن را  از دیگر برنامه های این کارگروه دانست.

این مقام مسئول با بیان اینکه مبنای برنامه های این کمیته در ایام الله دهه مبارک فجر، بیانات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: این نشان از اهمیت پرداختن هر چه بیشتر به حوزه فرهنگ و مشارکت دادن آحاد جامعه در این برنامه ها است.

 

کد خبر 2221266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha