۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۱۸

توضیح مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن در مورد غیبت تقوی و مشکل عشوری

توضیح مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن در مورد غیبت تقوی و مشکل عشوری

مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که به دلیل همزمانی پرواز کاروان تیم فوتبال این باشگاه به تهران با نشست خبری پیش از دیدار با استقلال، سرمربی این تیم نتوانسته در نشست خبری حضور یابد.

کامران شیرزادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد غیبت مجتبی تقوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برابر استقلال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید از مسئولان سازمان لیگ به خاطر تغییر زمان این نشست تشکر کنم اما باز هم از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم که مجتبی تقوی نتوانست در این نشست حضور یابد.

وی اضافه کرد: به دلیل همزمانی پرواز کاروان تیم به تهران و نشست خبری، مجتبی تقوی نتوانست در این نشست شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگارات باشد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن اصفهان همچنین در مورد مطلبی که روی خروجی این باشگاه در خصوص خطای آندرانیک تیموریان روی سینا عشوری منتشر شد، اینگونه توضیح داد: برخلاف اعلام رسانه‌ها، ما بیانیه‌ای صادر نکردیم و تنها عکس‌های مصدومیت چشم عشوری را منتشر کردیم.

وی در ادامه افزود: آندرانیک تیموریان بازیکن ملی است که برای همه قابل احترام است اما اگر جلوی برخی برخوردها گرفته نشود، دود آن به چشم فوتبال ایران خواهد رفت. او در 3 بازی متوالی خطاهایی انجام داد که ابتدا کمیته انضباطی فقط برای حرکت این بازیکن در بازی با استقلال صنعتی رای صادر کرد ولی برای اتفاقات دربی و بازی با ذوب‌آهن، جریمه‌ای در نظر نگرفته بود.

شیرزادی در پایان گفت: متاسفانه ضربه تیموریان به چشم سینا عشوری، بسیار خطرناک بود و حتی پزشک معالج این بازیکن هم اعلام کرد نزدیک بود این ضربه باعث نابینایی عشوری شود. ما فقط به این مساله اعتراض کردیم و خواستار رسیدگی به آن شدیم.

کد خبر 2221268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha