۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹

فرماندار همدان خبر داد:

تشکیل 20 کمیته در ستاد دهه فجر همدان/ 1300 عنوان برنامه اجرا می شود

تشکیل 20 کمیته در ستاد دهه فجر همدان/ 1300 عنوان برنامه اجرا می شود

همدان – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان همدان از تشکیل 20 کمیته در ستاد دهه مبارک فجر این شهرستان خبر داد.

حسن قهرمانی مطلق در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازبینی کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: هم ‌اکنون که در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم باید از این فرصت‌ها برای معرفی بهتر دستاوردهای نظام استفاده و جوانان را با اهداف شهدای انقلاب آشنا کرد.

وی بیان اهداف انقلاب و تبیین دستاوردهای آن را وظیفه همگان دانست و اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی و مشارکت همه اعضاء ستاد برنامه های پرمحتوا جهت انتقال و تبیین دستاوردها و آرمان‌های نظام اسلامی به‌ویژه به نسل جوان اجرا شود.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های مختلفی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان طراحی شده است، عنوان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که با روشنگری این توطئه‌ها معرفی و خنثی شوند.

قهرمانی مطلق ادامه داد: باید علاوه بر جذابیت، به محتوا و پیام برنامه‌های پیش‌بینی شده در کمیته‌ها دقت شود و به پاسداشت یاد شهدا و ایثارگران و آرمان آنها توجه وی‍ژه‌ای صورت پذیرد.

وی خواستار اجرای برنامه های متنوع، آذین بندی و تزئین فضای عمومی، برنامه‌ریزی برای دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، مشارکت و همیاری مردم در اجرای برنامه ها و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و روستاهای شهرستان شد.

فرماندار شهرستان همدان از تشکیل 20 کمیته شامل کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی، کودک و نوجوان، جوانان و ورزش، اساتید و دانشجویان، بسیج و نیروهای مسلح، فضاسازی، فرهنگیان و دانش آموزان در ستاد دهه فجر شهرستان خبر داد.

قهرمانی مطلق همچنین از برگزاری 1300 عنوان برنامه در این ایام در همدان خبر داد.

کد خبر 2221751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha