۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۴۴

مجتبی تقوی:

یک لحظه غفلت پیروزی را از ما گرفت/ همان نیمه اول مساوی کردیم!

یک لحظه غفلت پیروزی را از ما گرفت/ همان نیمه اول مساوی کردیم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: ما در همان نیمه اول و زمانی که دو موقعیت گل صدرصد را از دست دادیم نتیجه بازی را مساوی کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تقوی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک عصر امروز یکشنبه تیمش برابر استقلال تهران به خبرنگاران حاضر در محل سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ما از نتیجه این بازی راضی نیستیم. تیم برتر میدان ما بودیم و در مقابل یکی از بهترین تیم های ایران در اندازه و قواره تیم ذوب آهن کار کردیم و اگر هوش و درایت قلعه نویی نبود این بازی یک بر صفر تمام می شد. ما یک لحظه غفلت کردیم و روی اشتباهی که داشتیم گل خوردیم که خودمان این گل را زدیم.

وی در ادامه ارزیابی اش از این دیدار به درایت امیر قلعه نویی اشاره کرد و گفت: من از تیمم راضی هستم. بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند و در هفته های اخیر هم نمایش خوبی را ارائه کرده اند. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده هم عملکرد خوبی را داشته باشیم. البته در این بازی کیفیت مورد نظر من را نداشت اما ما تا حدود زیادی توانستیم کارهای تاکتیکی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: ما نیمه اول بازی را مساوی کرده بودیم چرا که دو موقعیت صدرصد گل داشتیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این طبیعت فوتبال است و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده از موقعیت هایی که به دست می آوریم نهایت استفاده را ببریم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

کد خبر 2222028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha