۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴

9 بهمن؛

رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه برادران آغاز می شود

رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه برادران آغاز می شود

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: رقابت 154 شرکت کننده پسر در سی وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه ها از چهارشنبه نهم بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی یاراحمدی رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بینان این خبر گفت: مسابقات قرآن کریم در بخش شکوفه ها در سه بخش شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که برگزیدگان مرحله استانی در مرحله کشوری حضور پیدا می کنند.

وی افزود: این مسابقات در بخش برادران در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، ترتیل، قرائت و اذان برگزار خواهد شد که در هر بخش 3 نفر برتر تجلیل خواهند شد.

رقابت 103 شرکت کننده دختر در سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه ها از پنجم بهمن ماه آغاز شد. 17 نفر از شرکت کننده دختر در رشته حفظ کل قرآن کریم، 20 نفر در رشته حفظ بیست جزء قرآن کریم، 35 نفر در رشته ترتیل قرآن کریم و 31 نفر در رشته قرائت قرآن کریم، در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در دو رشته حفظ کل و قرائت قرآن کریم دارای مرحله فینال نیز است و متسابقان برتر در این دو رشته در مرحله نهایی نیز به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقات در تالار فرهنگ تهران برگزار می شود.

 

کد خبر 2222439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha