۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

خبرهای کوتاه پرسپولیس؛

پرسپولیس بعد از ظهر ریکاوری می‌کند/ وضعیت نامشخص عالیشاه

پرسپولیس بعد از ظهر ریکاوری می‌کند/ وضعیت نامشخص عالیشاه

تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بازگشت دیرهنگام کاروان سرخپوشان از اهواز، تمرین ریکاوری را ساعت 15 امروز برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل کنسل شدن برنامه بعضی پروازها به جای ساعت 23 یکشنبه شب، ساعت 2 بامداد دوشنبه به سمت تهران پرواز کردند، تمرین امروز خود را در نوبت بعدازظهر برگزار می‌کنند.

بنابر اعلام مسئولان تیم، سرخپوشان امروز از ساعت 14:30 در محل تمرین حضور پیدا خواهند کرد و از ساعت 15 سوت شروع تمرین به صدا در خواهد آمد. بازیکنان اصلی فقط برای 20 تا 30 دقیقه تمرین بسیار سبکی را انجام خواهند داد.

کادر فنی پرسپولیس با توجه به فاصله اندک تا بازی حساس برابر سپاهان و فشردگی بازی‌های قبلی، در صدد است تا تمرینات را با توجه به بازی 120 دقیقه‌ای برابر فولاد به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که بازیکنان در بازی روز جمعه از نظر بدنی آماده باشند. پرسپولیس روز جمعه در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان خواهد بود.

همچنین امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس که روز گذشته در جریان بازی دچار آسییب‌دیدگی شد، امروز برای آزمایش MRI اعزام خواهد شد. طبق اعلام کادر پزشکی پرسپولیس، عالیشاه از ناحیه همسترینگ ابراز درد کرده است اما معاینات بالینی نشان از بروز آسیب‌دیدگی جدی نداشت. ضمن آنکه عالیشاه هم ساعاتی بعد از بازی از شرایط خود ابراز رضایت داشت، با این وجود با تصمیم کادر پزشکی، عالیشاه امروز برای MRIاعزام می‌شود تا شرایط او دقیق‌تر مورد بررسی قرار بگیرد.
 

کد خبر 2222553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha