۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶

طبق دعوت‌نامه فیبا؛

بچیروویچ و شاهین‌طبع همراه مشحون به اسپانیا سفر می‌کنند

بچیروویچ و شاهین‌طبع همراه مشحون به اسپانیا سفر می‌کنند

فدراسیون جهانی بسکتبال علاوه بر محمود مشحون از مهمد بچیروویچ و مهران شاهین‌طبع نیز دعوت کرده تا در مراسم قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته باشند. بر این اساس این سه نفر یکشنبه آینده به این کشور سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این اعلام شده بود که محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در مراسم قرعه‌کشی مسابقات 2014 قهرمانی جهان به اسپانیا سفر خواهد کرد. این در حالی است فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) در دعوت نامه ارسالی خود به ایران علاوه بر محمود مشحون از مهمد بچیروویچ و مهران شاهین طبع، سرمربی و مربی تیم ملی بسکتبال نیز دعوت کرده تا در این مراسم حضور داشته باشند.

وزارت ورزش و جوانان با سفر بچیروویچ و شاهین‌طبع به اسپانیا موافقت کرده است. بنابراین این دو مربی رئیس فدراسیون بسکتبال را در سفر به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان و قرعه کشی این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

مراسم قرعه‌کشی هفدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان دوشنبه آینده (14 بهمن‌ماه) در بارسلونا برگزار می‌شود. به همین منظور محمود مشحون، مهمد بچیروویچ و مهران شاهین‌طبع یکشنبه آینده به اسپانیا سفر می کنند تا در کنار نمایندگان 23 تیم دیگر شرکت کنند در مسابقات قهرمانی جهان در مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

 اسپانیا (میزبان)، آمریکا (مدافع عنوان قهرمانی)، آنگولا، مصر، سنگال، مکزیک، پورتوریکو، آرژانتین، دومینیکن، فیلیپین، کره‌جنوبی، فرانسه، لیتوانی، کرواسی، اسلواکی، اوکراین، صربستان، استرالیا و نیوزلند در کنار ایران کشورهایی هستند که تاکنون مجوز شرکت در این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان با حضور 24 تیم برگزار خواهد شد. چهار تیم دیگر شرکت کننده در دوره آتی این رقابت‌ها پیش از زمان قرعه‌کشی و از طریق سهمیه اعطایی (وایلد کارت) مشخص خواهند شد.
 

 

کد خبر 2223161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha