۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۸

مصری خبر داد:

مجلس از روز شنبه در سه شیفت کاری بودجه 93 را بررسی می کند/ چهارشنبه بررسی کلیات بودجه

مجلس از روز شنبه در سه شیفت کاری بودجه 93 را بررسی می کند/ چهارشنبه بررسی کلیات بودجه

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه 93 از فردا در صحن علنی آغاز می‌شود، گفت: مجلس از روز شنبه در سه شیفت کاری این لایحه را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

به گز ارش خبرنگار پارلمانی مهر، عبدالرضا مصری در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: مجلس فردا در دو شیفت کاری بررسی لایحه بودجه را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: بررسی لایحه بودجه در روز پنج‌شنبه هفته جاری به صورت یک شیفت کاری خواهد بود اما از روز شنبه هفته آینده جلسات مجلس برای رسیدگی به لایحه بودجه به صورت سه شیفته یعنی صبح تا نماز ظهر، بعد از نماز تا قبل از نماز مغرب و عشاء و شیفت سوم بعد از نماز مغرب و عشاء خواهد بود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس افزود: در زمان بررسی لایحه بودجه نطق، سوال و هیچ دستور دیگری در مجلس مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد. مجلس لایحه بودجه را به صورت سه شیفته بررسی می‌کند تا نهایی شود.

وی تاکید کرد که اهتمام مجلس این است که تا 22 بهمن بررسی را به اتمام رسانده و آن را به دولت ارائه دهد چون بعد از 22 بهمن اجلاس کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی از 25 تا 30 بهمن به میزبانی مجلس برگزار می‌شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به بررسی کلیات لایحه بودجه در جلسه علنی فردا گفت: اگر کلیات لایحه بودجه در مجلس رای آورد ابتدا بندهای درآمدی بررسی می‌شود و سپس مجلس وارد بررسی بندهای هزینه‌ای می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان بررسی بودجه، کمیسیون‌های تخصصی مجلس جلسه ندارند به جز کمیسیون تلفیق که آن هم در شرایطی که مواردی به کمیسیون تلفیق برای بررسی مجدد ارجاع شود، تشکیل خواهد شد.

مصری ادامه داد: تمامی تلاش مجلس این است که تا 22 بهمن قانون بودجه را به دولت ارائه دهد تا دولت بتواند تا آخر سال آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی را تهیه کرده و کشور از اول فروردین بر اساس بودجه سال 93 اداره گردد.

 

کد خبر 2223469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha