۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۴۹

پاکزادمقدم عنوان کرد:

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر ضروری است/ تشریح برنامه های دهه فجر درکهگیلویه

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر ضروری است/ تشریح برنامه های دهه فجر درکهگیلویه

دهدشت- خبرگزاری مهر: فرمانده ناحیه بسیج سپاه دهدشت با تاکید بر تبیین دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در دهه فجر، گفت: امروز عظمت و بزرگی انقلاب ما مدیون فداکاری شهدایی است که از حق خود گذشتند تا نظام اسلامی پابرجا بماند.

 به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید خداداد پاکزادمقدم ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر افزود: ترویج آرمان ها و اندیشه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، باعث اتحاد جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی می شود.

وی به نقش انقلاب در تقویت روحیه ظلم و استکبارستیزی اشاره داشت و بیان کرد: حفظ و حراست از اندیشه های امام و تبعیت از ولی فقیه در هدایت جامعه موجب اقتدار نظام می شود.

پاکزادمقدم اظهار داشت: آگاهی عمومی بویژه نسل جوان در خصوص دستاوردهای حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی باید تقویت شود.

وی به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در اولین روز از دهه فجر استقبال نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی از میدان ورودی شهر، صبحگاه مشترک دانش آموزی همراه با نواخته شدن زنگ انقلاب توسط بسیج فرهنگیان و راه اندازی ایستگاه صلواتی انجام می شود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه دهدشت از برگزاری نشست بصیرتی با موضوع نقش انقلاب در فرهنگ اسلامی و سرکشی از خانواده های شهدا خصوصا شهدای دوران انقلاب اسلامی در دومین روز دهه فجر خبر داد.

پاکزاد مقدم همچنین تجلیل از نخبگان برگزیده بسیجی در المپیادهای کشوری، برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع حماسه اقتصادی، چاپ و توزیع دستاوردهای فضایی کشور در قالب بروشور، اجتماع اقشار بسیجی با ایجاد کمربند اتحاد اسلامی و اعزام تیم پزشکی به روستاهای دوردست جهت ارائه خدمات و ویزیت رایگان را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی، گردهمایی سیاسی کارکنان با موضوع نقش انقلاب اسلامی در مردم سالاری سیاسی، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری دعای پرفیض کمیل، برگزاری دعای ندبه، همایش پیاده روی خانواده و شرکت کارکنان و بسیجیان با لباس مصوب در نماز جمعه خبر داد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه دهدشت به برگزاری صبحگاه مشترک نظامی، انتظامی و بسجیان اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مراسم سوگواری حضرت معصومه(س) توسط هیئت رزمندگان و برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع نقش زن در تحکیم بنیان خانواده از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر برگزار می شود.

 

 

کد خبر 2223558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha