۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۱۰

مصری در گفتگو با مهر:

لایحه بودجه فردا به صحن علنی مجلس می رود/ بررسی دخل و خرج کشور تا پایان بهمن

لایحه بودجه فردا به صحن علنی مجلس می رود/ بررسی دخل و خرج کشور تا پایان بهمن

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: کار بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس از فردا آغاز شده و پیش بینی می شود که تا پایان بهمن ماه به پایان برسد.

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولویت تلاش نمایندگان استان کرمانشاه برای در نظر گرفتن اعتبارات به پروژه های سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه بوده است.

مصری گفت: در لایحه بودجه میزان بودجه عمرانی در نظر گرفته شده چندان قابل توجه نیست بنابر این برای جربان این مسئله راهکارهای دیگری اندیشیده شده است که یکی از آنها در نظر گرفتن اعتبارات فاینانس است.

وی گفت: برای جبران کمبود بودجه عمرانی در کرمانشاه باید در راستای جذب اعتبارات فاینانس، جلب سرمایه گذاران خارجی و ... تلاش کرد تا شاهد به بهره برداری رسیدن به موقع پروژه ها باشیم.

مصری همچنین بر تلاش نمایندگان برای تخصیص بیشتر اعتبارات تأکید کرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: فردا لایحه بودجه از کمیسیون تلفیق به صحن علنی مجلس می آید و نمایندگان در دو تایم کاری بررسی لایحه بودجه را آغاز خواهد کرد.

وی با اشره به اینکه در زمان رسیدگی مجلس به لایحه بودجه برای تسریع در کار سایر دستور کارها حذف خواهند شد، تصریح کرد: به جز روز پنجشنبه که بررسی لایحه بودجه در مجلس فقط در تایم صبح انجام می شود از روز شنبه در سه نوبت جلسات علنی مجلس برای رسیدگی به لایحه بودجه تشکیل خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت با اشاره به مراحل بررسی لایحه بودجه گفت: پس از طرح نظرات کارشناسی کمیسیون تلفیق و سخنرانی موافقان و مخالفن، به ترتیب بندهای درآمدی و هزینه ای بودجه بررسی می شود.

وی گفت: پیش بینی میشود که مجلس بتواند تا پایان ماه جاری (بهمن) کار بررسی لایحه بودجه را تمام کند.

کد خبر 2223589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha