۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۱۴

در گفتگویی اعلام شد؛

تمایل باشگاه ملوان برای جذب علی کریمی/ اسکوچیچ به تیم ملی نمی‌رود

تمایل باشگاه ملوان برای جذب علی کریمی/ اسکوچیچ به تیم ملی نمی‌رود

سرپرست باشگاه ملوان ضمن تمایل این باشگاه برای جذب علی کریمی، با انتقاد از مذاکره باشگاه‌‌های ایرانی با سرمربی ملوان، خبر حضور اسکوچیچ در تیم‌های ملی پایه را شایعه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین غلامی سرپرست باشگاه ملوان در گفتگو با سایت این باشگاه درباره مسائل مختلف صحبت کرده است که بخشی از این مصاحبه به شرح زیر است:

* گفته مي‌شود كه به‌خاطر رفتار خوب تماشاگران انزلي صحبت از بازگرداندن امتياز كسرشده از تيم است.
به نظر من هم صددرصد بايد همين طورباشد ما مسايل فرهنگي مربوط به سكوها را به شدت جدي گرفتيم و فعاليت‌هاي زيادي هم در اين زمينه در دوره مديريت جديد انجام شد. خوشبختانه تغيير رفتار خوبي هم روي سكوها ديديم و حالا از كميته انضباطي انتظار توجه ويژه و برگرداندن امتياز كسرشده را داريم.

* در بازي با تراکتورسازی يك صحنه جنجالي وجود داشت كه منجر به گل ملوان شد.
اين صحنه را برنامه نود به صورت كامل نشان داد و كارشناس برنامه هم بر اين نكته صحه گذاشت كه دروازه‌بان حريف روي بازيكن ما خطا مي‌كند. بعد از آن توپ از دست گلر خارج شد و وقتي او مي‌بيند كه توپ زير پاي مهاجم ما افتاده خودش را به مصدوميت مي‌زند قطعا اگر ما توپ را وارد دروازه نمي‌كرديم داور اعلام پنالتي مي‌كرد. ما در اين بازي يك پنالتي ديگر هم طلبكاريم و آن هم صحنه مربوط به خطا روي فشنگچي در محوطه جريمه بود كه كارشناس نود آن را تاييد كرد.

* علی كريمی بعد از مسابقه برای حضور در ملوان كه تيم استان پدری‌اش است، ابراز تمايل كرده است...
علي كريمي از بزرگان فوتبال ماست و يك بازيكن ملي كه براي هر تيمي نعمت محسوب مي‌شود. قدم ايشان روي چشم و ما هم از حضور ايشان در شهر انزلي استقبال می‌كنيم.

* به نظر می‌رسد مهم‌ترين بحث در انزلي حفظ آقاي اسكوچيچ است. اما از طرف ديگر شنيده می‌شود كه ايشان پيشنهادهايي دارد.
ما يكی، دو جلسه خوب با ايشان و مدير برنامه‌هايش داشتيم و اين خواست ماست كه نيازهاي ايشان را براي فصل بعد مرتفع كنيم و تمام تلاش‌مان را هم براي حفظ ايشان انجام خواهيم داد اما اينكه مي‌شنويم ايشان پيشنهادهايي دارند براي ما جاي سئوال است. متوجه باشيد كه اين مربي در حال حاضر سرمربي ملوان است و اينكه ديگر تيم‌هاي ايراني سراغ او بيايند به هيچ وجه حرفه‌اي نيست و ما هم اين موضوع را با دقت پيگيري مي‌كنيم.

با توجه به بازي‌هاي باقي‌مانده قهرماني از مسير انزلي مي‌گذرد و ملوان است كه قهرمان ليگ را تعيين مي‌كند. به همين دليل است كه مي‌گوييم مذاكره با ايشان در حال حاضر از طرف هر باشگاهي غير از ملوان كار غيرحرفه‌اي است. اما اگر پيشنهاد از طرف كشورهاي عربي باشد موضوع چيز ديگري است. ما منتظر هستيم تا ايشان در جلسه بعدي پيشنهاد مالي خود را به صورت رسمي به ما مطرح كنند تا ما هم در جلسه هيات‌مديره و با مالك باشگاه آن را مطرح كنيم و آنجا درخصوص توان پرداخت اين رقم تصميم‌گيري خواهد شد و قطعا مسوولان باشگاه و شخص من به‌دنبال محقق كردن خواست هواداران باشگاه ملوان در اين مذاكرات هستيم.

* گويا ايشان براي تيم‌هاي پايه ملي ايران هم پيشنهاد دارند.
احتمال اين را مي‌دهم كه اين بيشتر شايعه باشد چون فدراسيون اگر چنين خواستي داشته باشد حتما آن را با باشگاه مطرح مي‌كند فكر مي‌كنم نبايد به اين شايعات دامن زد.

* اما ملوان مي‌تواند به اندازه باشگاه‌هاي عربي به اسكوچيچ پول بدهد؟
بالاخره ما هم در ملوان در مورد مسايل مالي خط قرمزي داريم چراكه رقم‌هاي ميلياردي در مكتب ملوان جايي ندارد و نمي‌توان ما را با اين باشگاه‌هاي ثروتمند مقايسه كرد. اما ما هم تمام تلاش‌مان را براي حفظ ايشان با حفظ منافع باشگاه انجام خواهيم داد.

* او در آخرين مصاحبه‌اش فرمولي را به اين شكل مطرح كرده كه كل درآمدش از ملوان به اندازه 40روز كار در باشگاه النصر است.
بالاخره اين فرمول به باشگاه النصر برمي‌گردد و با محاسبات ما حتما ايشان يك‌ميليون دلار با باشگاه النصر قرارداد داشتند كه اين مي‌شود رقمي در حدود سه‌ميليارد تومان. ما نمي‌توانيم خودمان را با آنها مقايسه كنيم اول جيبمان را نگاه مي‌كنيم بعد خرج مي‌كنيم.

به رسيدن به نتيجه مطلوب با وجود چنين رقباي ثروتمندي اميدواريد؟
من به اين مذاكرات خوشبینم و اميدوارم در فضايي به دور از جوسازي‌ها و شايعات بتوانيم به يك توافق خوب برسيم. اما بازهم از ايشان و مدير برنامه‌هاي‌شان مي‌خواهم كه در مذاكراتشان به اين نكته دقت بكنند كه آقاي اسكوچيچ در حال حاضر سرمربي ملوان است و مذاكره‌اش با ساير تيم‌ها غيرحرفه‌اي است.

کد خبر 2223674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha