۹ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۳۷

غلامی در گفتگو با مهر:

دیدار سپاهان و پرسپولیس سخت و حساس است/ فینال زرد و قرمز در آزادی

دیدار سپاهان و پرسپولیس سخت و حساس است/ فینال زرد و قرمز در آزادی

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دیدار تیم ما مقابل پرسپولیس یک دیدار سخت و حساس به شمار می‌رود و ما برای پیروزی در این مسابقه، قدم به ورزشگاه می‌گذاریم.

محمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیمش برای دیدار با پرسپولیس تهران اظهار داشت: همه بازیکنان ما برای دیدار با پرسپولیس آماده هستند و من خوشحال هستم که با نهایت توان و کیفیت خود به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

وی افزود: ما در بازی قبلی خود به پیروزی رسیده‌ایم و شرایط روانی و بدنی خوبی برای دیدار با پرسپولیس تهران داشته و برای پیروزی در این بازی به میدان می‌رویم.

مهاجم سپاهان با بیان اینکه دیدار با پرسپولیس برای دو تیم سخت و حساس است، تصریح کرد: اگرچه پرسپولیس شرایط خوبی ندارد اما این تیم از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و دیدار با پرسپولیس یک دیدار سخت و حساس برای ما به شمار می‌رود.

وی افزود: ما برای این بازی بازیکن محرومی نداریم و این مسئله به ما کمک می‌کند که در زمینه رسیدن به پیروزی، با انگیزه باشیم.

غلامی بیان داشت: پرسپولیس یک تیم بزرگ و پر طرفدار به شمار می‌رود اما ما برای سه امتیاز این مسابقه به ورزشگاه آژادی تهران می‌رویم.

وی با اشاره به شرایط میزبانی پرسپولیس در این مسابقه اضافه کرد: پرسپولیس در این مسابقه از نعمت میزبانی استفاده می‌کند اما این مسابقه برای ما حکم فینال داشته و باید 3 امتیاز آن را کسب کنیم.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2223871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha