۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷

مناظره در «زاویه» درباره رویکرد انقلاب اسلامی به مدرنیته

مناظره در «زاویه» درباره رویکرد انقلاب اسلامی به مدرنیته

برنامه «زاویه» امشب با حضور کارشناسان رویکرد انقلاب اسلامی به پدیده مدرنیته را با عنوان «انقلاب اسلامی، تداوم مدرنیته و یا تقابل با آن» بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه گفتگومحور «زاویه» که هر هفته چهارشنبه ها از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود امشب در آستانه ایام دهه فجر به واکاوی و بررسی «انقلاب اسلامی، تداوم مدرنیته و یا تقابل با آن» می پردازد.

در این برنامه مهدی ابوطالبی عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) و حجت الاسلام شفیعی عضو هیات علمی دانشگاه مفید در این حوزه با یکدیگر مناظره می کنند و قرار است مباحثی از جمله مدرنیته، مشکلات گذر از مدرنیته و بررسی رابطه میان اندیشه های ایرانی و اسلامی با مدرنیته در برنامه امشب زاویه بررسی شود.

«زاویه» مجله فرهنگی علوم انسانی است که به تهیه‌کنندگی مهدی خداوردیان و اجرای مسعود معینی‌پور هر هفته چهار شنبه ها ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

برنامه گفتگو محور «زاویه» هر هفته به مهمترین موضوعات حوزه مسایل علوم انسانی کشور می پردازد و در این حوزه به گفتگو با کارشناسان و اطلاع رسانی این مباحث اقدام می کند.

«زاویه» هفته گذشته مواجهه امروز جامعه ایران با پست مدرنیسم و گذر از مدرنیته در ایران را با رجوع به پست مدرنیسم مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 2224201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha